ניס הפסידה 3:1 למונפלייה, ניצחון שני העונה לסנט אטיין

שחקני מונפלייה חוגגים | Alexandre Dimou/Icon Sport via Getty Images

הקבוצה של פטריק ויירה הפסידה אחרי שניצחה בשני המחזורים הראשונים. לבורדה כבש שער נהדר, קונגרה הוסיף צמד. דאנטה רק צימק. הירוקים גברו 0:2 על שטרסבורג משערים של בואנגה וקמארה

(גודל טקסט)

המחזור השלישי של הליגה הצרפתית נמשך היום (שבת) עם שני משחקים, כאשר במוקד ניס נכנעה 3:1 למונפלייה ואיבדה את המאזן המושלם. לאחר מכן, סנט אטיין השלימה ניצחון שני ברציפות העונה עם 0:2 ביתי נגד שטרסבורג.

מונפלייה – ניס 1:3

החגיגה החלה בדקה ה-18 עם שער נהדר, כאשר גאטן לבורדה סיפק ביצוע גדול עם בעיטה מהאוויר מתוך הרחבה וקבע 0:1 למונפלייה. הבלם דניאל קונגרה הכפיל את התוצאה בנגיחה אחרי כדור קרן בדקה ה-50, ובדקה ה-64 הוא השלים צמד נדיר כשדחק מקרוב לרשת וקבע 0:3. בדקה ה-69 דאנטה צימק מן העבר השני בנגיחה משלו, אך זה כמובן לא הספיק לניס.

הקבוצה של פטריק ויירה איבדה את המאזן המושלם בשני המחזורים הראשונים עם הפסד בכורה לעונה זו, בעוד מונפלייה (עבורה זהו המשחק השני העונה) ניצחה לראשונה אחרי שהפסידה במחזור הפתיחה 2:1 לראן.

פטריק ויירה | Alexandre Dimou/Icon Sport via Getty Images

סנט אטיין – שטרסבורג 0:2

שטרסבורג של תיירי לורי במצב לא טוב. הקבוצה מצפון צרפת טרם רשמה ניצחון העונה לאחר שלושה מחזורים, כשהערב היא נראתה אנמית מאוד אצל סנט אטיין, לא רשמה איום אחד על שערו של ג'סי מולין והפסידה את המשחק. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הקרח במשחק נשבר מרגלו של דניס בואנגה, שדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-57. בדקה ה-82 בואנגה הוביל התקפה נוספת, ולאחר ערבוביה הרחבה מהדי קמארה נעץ את השני ברשת האורחת והעניק לירוקים ניצחון שני העונה.

שחקני סנט אטיין חוגגים | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי