מהפך אדיר ו-1:2 לראן על מונאקו, ניצחון שלישי רצוף ללאנס

סטיבן אנזונזי חוגג | DAMIEN MEYER/AFP via Getty Images

אנזונזי (81) וטרופר (92) ביטלו שער יתרון של בן יידר (28) בדקות הסיום והעלו את האדומים-שחורים לפסגת הליגה הצרפתית. העולה החדשה הלוהטת גברה 1:2 על בורדו, גנאגו וקאקוטה הבקיעו

(גודל טקסט)

אחרי התיקו המאופס של ליון עם נים אמש (שישי), המחזור הרביעי בליגה הצרפתית נמשך היום עם שני משחקים נוספים. תחילה, לאנס השלימה ניצחון שלישי ברציפות עם 1:2 על בורדו. מאוחר יותר, ראן השיגה ניצחון גדול על מונאקו בזכות מהפך נהדר בדקות הסיום.

ראן – מונאקו 1:2

איזו הופעת בכורה רשם הערב אדריאן טרופר הצעיר. הקשר בן ה-18 עלה מהספסל כשקבוצתו פיגרה ורשם בישול ושער שהבטיחו לאדומים-שחורים מהפך נפלא וניצחון שלישי רצוף בדרך למקום הראשון בטבלה, לפחות עד שסנט אטיין תשחק נגד נאנט מחר. מונאקו רשמה הפסד בכורה לעונה זו ופספסה הזדמנות לעלות לפסגה בעצמה. בן יידר ניצל טעות קשה בהגנה ראן כדי לבעוט פנימה בעוצמה ולהעלות את מונאקו ליתרון בדקה ה-28. טרופר התעורר בדקה ה-81 ובהתקפת מעבר, הגביה לראשו של סטיבן אנזונזי שנגח את זה לרשת וקבע את השוויון. בדקה ה-92, טרופר בעט מחוץ לרחבה ובעזרתו של השוער של השוער בנג'מין לקומט, שלא ירד לטוב לכדור, כבש את ה-1:2 שהביא לראן שלוש נקודות יקרות.

לאנס – בורדו 1:2

נראה שאי אפשר להמעיט בערכה של לאנס העולה החדשה לליגה, שהערב המשיכה את פתיחת העונה הנפלאה שלה. כזכור, הקבוצה מצפון צרפת גברה בשני המחזורים האחרונים על האלופה פריז סן ז'רמן ולוריין, והיום היא התגברה גם על בורדו. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, החלוץ איגנטיוס גנאגו התגנב ליד קו ההגנה של האורחת וניצל החזרה לא טובה לשוער כדי לעלות את לאנס ליתרון בדקה ה-47. כעשר דקות לאחר מכן הצרות של בורדו התגברו אחרי שהבלם פול באייס גרם לפנדל והורחק בכרטיס אדום. גאל קאקוטה לקח אחריות ודייק מהנקודה הלבנה. עמוק בתוך תוספת הזמן ג'וש מאג'ה הניגרי צימק עבור בורדו אך זה היה מאוחר מדי עבורה.

גאל קאקוטה, איגנטיוס גנאגו | FRANCOIS LO PRESTI/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי