ארבעה משחקים בחוץ לדי מריה, ניימאר יספוג עונש נוסף?

אנחל די מריה | Mehdi Taamallah/NurPhoto via Getty Images

הליגה הצרפתית הרחיקה את הקיצוני של פריז סן ז'רמן בעקבות היריקה על אלברו, הברזילאי עשוי להיות מושעה לעוד 10 משחקים בגין הקללות הגזעניות לעבר הירוקי סקאי

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן עדיין לא קיבלה בחזרה את ניימאר, לאנדרו פארדס ולאבין קורזאווה, והערב (רביעי) נודע לה כי שחקן נוסף שלה הורחק: ועדת המשמעת של הליגה הצרפתית הודיעה על השעייתו של אנחל די מריה לארבעת המשחקים הקרובים, בגין היריקה לעבר אלברו גונסאלס ממארסיי שהציתה עימות פיזי בין שחקני שתי הקבוצות, במשחק שנערך לפני עשרה ימים.

כזכור, ניימאר ופארדס היו מעורבים באותה מהומה ואחרי שראו את הכרטיס האדום, הורחקו לשלושה משחקים כל אחד, כאשר קורזאווה, שהתקוטט עם ג'ורדן אמאווי מהקבוצה היריבה, ספג עונש של שישה משחקים בחוץ. אלא שיממה לאחר האירוע, מצלמות הטלוויזיה הצרפתית חשפו זווית צילום חדשה, בה נתפס די מריה כשהוא יורק לעברו של אלברו.

הארגנטינאי ייעדר מהמפגשים עם אנז'ה, נים, דיז'ון ונאנט ויש לציין כי זכה להנחה מסוימת בגזר דינו, שכן על פי התקנון בצרפת, עבירה כמו זו שביצע הייתה יכולה לעלות לו בהרחקה לשישה משחקים בסך הכל.

עוד פורסם כי ניימאר עלול לספוג עונש גדול אף יותר, כזה שירחיק אותו מהמגרשים ל-10 משחקים נוספים. כזכור, כוכב האלופה הצרפתית האשים את אלברו בהתבטאויות גזעניות כלפיו, אלא שאתמול פורסם כי מארסיי מחזיקה בתיעוד בו הברזילאי נראה מקלל את הירוקי סקאי ומכנה אותו "סיני חרא".

דימיטרי פאייט, ניימאר | Xavier Laine/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי