0:2 ללאנס מול תשעה שחקנים של סנט אטיין, ניס ניצחה את נאנט

ווהבי חאזרי מורחק נגד לאנס | FRANCOIS LO PRESTI/AFP via Getty Images

הירוקים ספגו שני כרטיסים אדומים והעולה החדשה רשמה ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים של הליגה הצרפתית. קאקוטה וסוטוקה הבקיעו למנצחת. היריבה האירופית של ב"ש השיגה 1:2 ביתי

קבוצות: לאנס סנט אטיין
(גודל טקסט)

אחרי ה-1:6 המוחץ של פריז סן ז'רמן על אנז'ה אמש (שישי), המחזור השישי בליגה צרפתית נמשך היום עם שני משחקים. בראשון מביניהם, סנט אטיין ספגה הפסד שני ברציפות מול העולה החדשה לאנס, שהמשיכה בפתיחת העונה הנהדרת שלה וסופרת ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים. מאחור יותר ניס, היריבה האירופית של הפועל באר שבע, ניצחה 1:2 את נאנט.

לאנס – סנט אטיין 0:2

קבוצתו של קלוד פואל נותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-14, לאחר ההרחקה של טימות'י קולודז'יצ'אק, שראה את הכרטיס האדום מול הקבוצה בה גדל והעניק פנדל לקבוצה המארחת. גאל קאקוטה כבש מהנקודה הלבנה וקבע 0:1. בדקה ה-64 סנט אטיין איבדה שחקן נוסף, כאשר ווהבי חאזרי הורחק גם הוא, בעקבות עבירה גסה על ג'ונתן גראדיט. 18 דקות לאחר מכן פלוריאן סוטוקה הכפיל את היתרון של לאנס וחתם את תוצאת הסיום.

ניס – נאנט 1:2

היריבה של הפועל באר שבע בשלב הבתים של הליגה האירופית, השיגה ניצחון ראשון אחרי שלושה משחקים בעיקר בגלל הרחקתו של שחקן היריבה, אנדריי ג'ירוטו, כבר בדקה השלישית לאחר תיקול אגרסיבי של הברזילאי על האסאנה קמארה. הבלם המנוסה דאנטה העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-27 בראשו לאחר קרן מוצלחת של אמין גוירי, אימראן לוזה עוד הספיק לאזן בפנדל בדקה ה-45, אך בדקה ה-62, קפרן תוראם-אוליאן – אחיו הצעיר של מרקוס תוראם כמובן בנו של ליליאן תוראם – הבקיע את שער הניצחון עם בעיטה חזקה ברגל שמאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי