פ.ס.ז' רשמה משחק היסטורי. טוכל שיבח את ראפיניה

שחקני פריז סן ז'רמן | Alexandre Dimou/Icon Sport via Getty Images

האלופה הצרפתית שהתפוצצה עם 0:4 על נים, הציגה נתון חריג במיוחד של 30 בעיטות לכיוון שער היריבה. הגרמני שיבח את ברזילאי שבישל ("לקח אחריות") והוסיף: "הגענו להמון מצבים מול יריבה קשה"

(גודל טקסט)

גם כאשר היא עוברת את פתיחת העונה הרעה ביותר שלה מאז אמצע שנות ה-80, פריז סן ז'רמן הצליחה לשוב באופן זמני לצמרת הליגה הצרפתית בתחילתו של המחזור השביעי לאחר 0:4 קליל במיוחד על נים החלשה, שנותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-12.

למרות שעל פי התוצאה, ניתן להבין שהקבוצה מעיר האורות שלטה במשחק לא עוררין, היא עדיין לא מסבירה כמה המשחק היה חד צדדי. מעבר להחזקה ב-76% מהזמן, פריז סן ז'רמן יצאה למטווח על שערה של נים כשבעטה לא פחות מ-30 פעמים לכיוון השער. למעשה בעבר היה לה רק משחק בו איימה יותר על יריבתה – זה קרה ב-18 באוגוסט 2013 מול אז'אקסיו, שהצליחה לחלץ בדרך נס 1:1, למרות 35 איומים מצד האלופה.

שחקני הרכש החדשים אלסנדרו פלורנצי וראפיניה התכבדו בשער ובישול בהתאמה, בעוד פבלו סאראביה כיכב עם שני בישולים וקיליאן אמבפה הכריע עם צמד משלו. האחרון שיחגוג בדצמבר רק 22, אחראי על 90 שערים מאז הבכורה שלו בפריז סן ז'רמן (67 שערים ו-23 בישולים), יותר מכל שחקן אחר באותה תקופה ובקצב הזה, החלוץ הנהדר ימשיך לשבור שיאים נוספים.  

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | Alexandre Dimou/Icon Sport via Getty Images

המאמן תומאס טוכל אמר לאחר המשחק: "דיברתי עם קיליאן אתמול, הוא אמר לי שהוא מרגיש טוב ורוצה לשחק. הוא שחקן שתמיד יכול לגרום שינוי והצליח לעשות זאת גם הערב. שיחקנו באופן סולידי, תמיד נשארנו מרוכזים והגעתו להרבה הזדמנויות מול יריב שתמיד קשה לשחק מולו".

"אני חושב שזה ניצחון ראוי, אם כי היינו יכולים להיות מדויקים יותר בסיום המשחק. אבל אני חוזר ואומר, הצלחנו להישאר מרוכזים לאורך 90 דקות במשחק והזה ומעל הכל לא נתנו לנים להגיע לשוב הזמנות מולנו. ראפיניה הראה במשחק שיש לו אומץ ושהוא יודע לקחת אחריות. הוא חיפש כל הזמן פתרונות התקפיים והיה לו משחק טוב".

ראפיניה | Alexandre Dimou/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי