דיווח: פוצ'טינו יחתום רשמית בפ.ס.ז' עד סוף השבוע

מאוריסיו פוצ'טינו | IAN KINGTON/AFP via Getty Images

לפי "לה פריזיאן", הארגנטינאי יגיע לצרפת בימים הקרובים כדי להתחיל את ההרפתקה בשורות סגנית אלופת אירופה. בתקשורת נכתב: "מגיע עם רעיונות ברורים והילה רבה, אך עליו להתאים את עצמו לכוכבים ולשאיפות"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

לפני כשבוע פוטר תומאס טוכל מפריז סן ז'רמן ואתמול (שלישי) העניין הפך לרשמי. בצרפת מצפים בכיליון עיניים להצטרפותו של מאוריסיו פוצ'טינו שכבר 13 חודשים נמצא ללא קבוצה לאחר שפוטר מטוטנהאם. הארגנטינאי שיחק שנתיים וחצי במועדון והיה אף קפטן הקבוצה. כעת, בתקשורת המקומית הציגו לוח זמנים מדויק: פוצ'טינו (48) יגיע לפריז עד סוף השבוע כדי לחתום רשמית במועדון, כך לפי "לה פריזיאן".

בצרפת לוקחים את המינוי כמובן מאליו. נכתב כי מדובר ב"מאמן בעלייה" כפי שהיה עם אונאי אמרי וטוכל אך הוא ירצה להאפיל עליהם ולהוביל את הקבוצה בצעד האחרון שנשאר ליגה וכי עליו להציג מחויבות בלתי מעורערת. עוד התייחסו לציטוט של טוכל שאמר: "במועדון כמו פ.ס.ז', זה לא תמיד רק כדורגל". "הוא מגיע עם רעיונות ברורים והילה רבה, אך הוא יצטרך להתאים את עצמו לכוכבים של הקבוצה וכן לשאיפות הזכייה בליגת האלופות".

בימים האחרונים היו שמועות רבות לפיהן המאמן רוצה להתאחד עם הוגו לוריס, שוער וקפטן טוטנהאם וכן עם הקשר כריסטיאן אריקסן שכלל לא משחק במדי אינטר ותחתיו רשם את העונות הטובות בקריירה שלו.

ב-2016 אמר פוצ'טינו בראיון ל-RMC: "לאמן יום אחד בפ.ס.ז'? זה ישמח אותי מאוד, זה מועדון שאני עוקב אחריו הרבה. אני צופה בהם, בליגת האלופות. למה שלא אחזור?". העיתונאי הצרפתי ג'ונתן ג'ונסון אמר: "כולם סקרנים לראות מה יהיה הצעד הראשון שלו כמאמן. אין תקציב גדול במועדון כרגע והמצב הכלכלי בצרפת לא טוב בשל קריסת הסכם השידורים. העדיפות של המועדון היא להבטיח את עתיד הכוכבים. המטרה, אין מה לעשות – ליגת האלופות".

זו תהיה ההזדמנות של הארגנטינאי לזכות בתואר ראשון כמאמן לאחר שעשה עבודה יפה באספניול והוליך את טוטנהאם לגמר ליגת האלופות ב-2018/19. פ.ס.ז' העפילה לשמינית הגמר שם תפגוש את ברצלונה אך בליגה המקומית המצב לא אידיאלי כאשר האלופה מדורגת רק במקום השלישי (במרחק נקודה מהאלופה) והפסידה כבר ארבע פעמים העונה. המבחן הראשון צפוי להיות בעוד שבוע בדיוק במשחק חוץ נגד סנט אטיין.

מאוריסיו פוצ'טינו | Justin Setterfield/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי