מונאקו בשמינית גמר הגביע הצרפתי אחרי 0:2 על ניס

שחקני מונאקו חוגגים | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

פולאנד ואגילר העלו את הקבוצה מהנסיכות לשלב 16 האחרונות. בספרד: קאמבק אדיר לבטיס, שמחקה פיגור כפול וניצחה 2:3 את אלאבס כדי להתבסס במקום השישי. צמד לאיגלסיאס

(גודל טקסט)

תמונת שמינית גמר הגביע הצרפתי הושלמה הערב (שני), לאחר שמונאקו גברה 0:2 על ניס במשחק האחרון בשלב 32 האחרונות. הקבוצה מהנסיכות התאוששה מהפסד המפתיע לשטרסבורג בליגה וקטעה ליריבה רצף של שני ניצחונות בליגה.

קווין פולאנד הבקיע ראשון לזכות מונאקו בדקה ה-39 בזכות בישול של ססק פברגאס, שניצל איבוד כדור של היריבה כדי לפרוץ באגף שמאל ולבשל להולנדי. רובן אגילר הכפיל בדקה ה-87.

בספרד: בטיס עשתה מהפך אדיר נגד אלאבס

בליגה הספרדית הסתיים המחזור ה-26 עם ניצחון 2:3 אדיר של בטיס על אלאבס, באצטדיון בניטו ויאמרין. הירוקים-לבנים מחקו פיגור כפול בדרך לניצחון רביעי רצוף, האריכו את רצף ההפסדים של הבאסקים לארבעה בסך הכל והתבססו במקום השישי המוביל למוקדמות הליגה האירופית, בזמן שאלאבס פספסה הזדמנות לטפס מעל הקו האדום, ומדורגת לפני-אחרונה עם שתי נקודות פחות מאלצ'ה במקום ה-17. חוסלו כבש ראשון לזכות האורחת בדקה ה-12 ואדגר מנדס הכפיל בדקה ה-24, אולם פנדל מוצלח של בורחה איגלסיאס בדקה ה-61 ושער שוויון של חואקין 20 דקות לאחר מכן החזירו את האנדלוסים, שהשלימו את הקאמבק בדקה ה-88 כשאיגלסיאס סגר צמד וכבש את השלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי