מארסיי הובסה 0:3 אצל ניס, ראן גברה על מץ ועקפה אותה בטבלה

חורחה סמפאולי | Pascal Della Zuana/Icon Sport via Getty Images

אחרי שני ניצחונות רצופים, סמפאולי רשם הפסד ראשון בצרפת. תוראם, גווירי ומוריס כבשו. האדומים-שחורים רשמו ניצחון 1:3 ושמרו על סיכוי להשיג כרטיס לאירופה, שער ובישול לטרייה

קבוצות: ראן מץ ניס מארסיי
(גודל טקסט)

אחרי שמונאקו הביסה 0:4 את סנט אטיין אתמול (שישי), המחזור ה-30 בליגה הצרפתית נמשך היום עם שני משחקים. במוקד, מארסיי הובסה 3:0 אצל ניס ורשמה הפסד ראשון בעידן חורחה סמפאולי. לפני כן, ראן השיגה 1:3 על מץ במפגש בין שתי קבוצות שחולמות להעפיל למוקדמות הליגה האירופית.

ניס – מארסיי 0:3

במפגש על טהרת דרום צרפת, מארסיי של חורחה סמפאולי נעצרה אצל ניס לאחר שני ניצחונות רצופים. בדקה ה-34, אמין גווירי מצא ברחבה את קפרן תוראם-אוליאן, והקשר בן ה-19 כבש את השער הראשון במשחק.

גווירי הכפיל בעצמו את התוצאה בדקה ה-74, ואלכסיס קלוד מוריס השלים את התבוסה בתוספת הזמן. עבור סמפאולי, המשחק בניס היה השלישי שלו בתפקיד, והתבוסה מנעה ממנו לשמור על מאזן מושלם. קבוצתו פספסה הזדמנות לעקוף את לאנס במקום החמישי, בעוד ניס עלתה זמנית למקום העשירי.

שחקני ניס חוגגים | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

מץ – ראן 3:1

אחרי שבשבוע שעבר קטעו רצף של חמישה הפסדים בליגה, האדומים-שחורים רשמו היום ניצחון שני רצוף ועקפו את יריבתם בדרך למקום השביעי בטבלה. ג'רמי דוקו כבש את השער הראשון בדקה ה-18 מבישול של מרטין טרייה, שהכפיל את היתרון במו רגליו בבעיטה מוצלחת מ-11 מטרים בדקה ה-38. דוקו ראה כרטיס אדום ישיר בדקה ה-51, אך למרות זאת ראן השכילה למצוא את השער השלישי בדקה ה-88 מרגלו של סרו גיראסי. שתי דקות לאחר מכן, פאפא יאדה הבקיע שער מצמק עבור המארחת וקבע את התוצאה הסופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי