תצא לעידן חדש? דיווח: סנדרלנד עומדת להימכר

אוהדי סנדרלנד | Ian Horrocks/Sunderland AFC via Getty Images

ב-BBC פורסם כי סטיוארט דונאלד, בעלי המועדון שכבש את לב האוהדים בזכות הסדרה עליו בנטפליקס, במגעים מתקדמים עם קונה פוטנציאלי

(גודל טקסט)

גם מי שלא ייחס חשיבות גדולה לסנדרלנד כקבוצת כדורגל, בוודאי נקשר אליה בזכות הסדרה התיעודית אודותיה בנטפליקס. הקבוצה מצפון אנגליה, שהמסורת שלה מהעשירות בכדורגל המקומי אך בשנים האחרונות התדרדרה לליגה השלישית, נחושה לשים סוף לעידן הכישלונות ולצאת לדרך חדשה ועל פי הדיווחים בממלכה, ייתכן כי בעלים חדש בדרך להשתלט על המועדון.

ב-BBC פורסם היום (ראשון) כי סטיוארט דונאלד, הבעלים הנוכחי שהתפטר מתפקידו כיו"ר בתחילת החודש, הצהיר באופן פומבי כי הוא "נואש" למכור את חלקו וקרא לאוהדים להתאחד ולקנות את מניותיו, התקדם במגעים עם קונה פוטנציאלי ועשוי למכור את סנדרלנד עוד לפני תחילת העונה הקרובה, שתצא לדרכה בספטמבר.

תג המחיר שדונאלד הציב תמורת 74% שלו במועדון עומד על 37.6 מיליון ליש"ט, בדיוק הסכום שהשקיע ברכישת סנדרלנד ב-2018, אז תפס את המושכות במקומו של איש העסקים אליס שורט. הבעלים הבהיר כי הוא ידאג להעביר את השרביט בצורה מקצועית ורק לקונה המתאים: "כמובן שאני רוצה למכור לאדם אמין שיקדם את המועדון", אמר לרדיו המקומי לפני מספר שבועות. "אני לא חושב שאני אמור להפסיד כסף בעסקה, כי אני חושב שהמועדון במצב הרבה יותר טוב מזה שבו לקחתי אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי