רונאלדו בדרך לשבור את שיא כל הזמנים: "100 שערים? זה לא מספיק"

הפנומן, שסיפק שני שערים מדהימים ב-0:2 של פורטוגל על שבדיה והגיע ל-101 כיבושים בנבחרת, בדרך להפוך לשחקן שכבש הכי הרבה אי פעם עבור נבחרתו. ברונו פרננדש ופרננדו סנטוס החמיאו

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו דאג אתמול (שלישי) לתת לנו תזכורת קטנה כמה הוא שחקן גדול. הפנומן הבלתי נגמר כבש שני שערים אדירים ב-0:2 של פורטוגל על שבדיה במסגרת ליגת האומות, ובכך הגיע ל-101 שערים במדי נבחרתו ב-165 הופעות.

בגיל 35, CR7 הפך לשחקן האירופאי הראשון שחוצה את רף 100 השערים בנבחרת והשני בסך הכל בהיסטוריה. ובאיזה סטייל הוא עשה את זה, ללקק את האצבעות. כעת, כל כולו מופנה לעבר שיא כל הזמנים של שחקן בודד עבור נבחרת, אשר שייך לעלי דאהי, שסיפק 109 כיבושים עבור נבחרת איראן. המטרה של חלוץ יובנטוס ברורה – שגם השיא הזה יהיה שייך לו.

לאחר הצמד הגדול רונאלדו פרסם פוסט ברשתות החברתיות בו דאג להזכיר לכולם על האופי המיוחד שלו כשרשם: "גאווה ענקית ורגע היסטורי לעשות את זה בנבחרת הלאומית שלי. כשהבנתי שאני יכול להגיע ל-100 שערים בנבחרת במשחק הזה, אמרתי שזה לא מספיק. עכשיו יש 101 עבור פורטוגל".

רונאלדו אף התייחס לשיא הענק שמתקרב אליו בראיון שלאחר המשחק ואמר: "אני לא אובססיבי לגביו, אני מאמין ששיאים מגיעים באופן טבעי. הצלחתי להגיע לרף ה-100 שערים ועכשיו אני ממשיך לעבר השיא הזה".

ברונו פרננדש, כוכבה מנצ'סטר יונייטד וחברו של הפנומן בנבחרת פורטוגל, הרעיף מחמאות: "כל כך כיף שיש לך כריסטיאנו רונאלדו בקבוצה. באימון שלפני המשחק הוא הבקיע לפחות שישה מצבים דומים ובמשחק הוא הצליח לשחזר את זה במדויק".

גם מאמן נבחרת פורטוגל, פרננדו סנטוס, החמיא: "הוא ממשיך לשבור שיאים ועוד שיאים, ואז, כשכולם חושבים שהוא עומד להסתיים, הוא שובר עוד שיא. הוא ניזון מזה. הוא השחקן הטוב בעולם".

פרננדו סנטוס
פרננדו סנטוס | Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי