רופא נבחרת ארגנטינה: אגוארו לא יהיה ב-100% במונדיאל

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | AFP

הומרו ד'אגוסטינו לא אופטימי בנוגע למצבו של כוכב סיטי: "הטיפול שעבר מדאיג אותי". אביו של השחקן דווקא אופטימי: "הוא אמר לי שיתאושש בתוך 20 יום". חמישה נציגים לאלופה בנבחרת העונה בפרמייר-ליג

(גודל טקסט)
חדשות מדאיגות לנבחרת ארגנטינה לקראת המונדיאל: חלוץ מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו לא יהיה כשיר במאה אחוז לקראת משחקי גביע העולם, כך אמר היום (רביעי) רופא הנבחרת הומרו ד'אגוסטינו שבדק את קון. הפציעה של אגוארו החמירה כשעלה לשחק נגד יונייטד מוקדם יותר החודש, והוא עבר ניתוח ארתרוסקופי בברצלונה אתמול.


"עצם העובדה ששחקן עובר טיפול כזה 60 יום לפני המונדיאל מדאיגה", אמר הרופא בראיון לרדיו, "תהליך ההתאוששות ייארך לפחות חמישה שבועות וצריך לזכור שמדובר בפציעה ישנה שנסחבת כבר הרבה זמן".


לעומת זאת אביו של אגוארו, ליאונל דל קסטיו, משוכנע שבנו יהיה כשיר בזמן. "דיברתי איתו והוא בריא" אמר האב, "הוא אמר לי שהוא יכול להתאושש במשך 20 יום ואפילו להיות מוכן למשחק הלפני אחרון או אחרון של סיטי".


אגוארו לצד מסי. בעיות בריאותיות (gettyimages)
אגוארו לצד מסי. בעיות בריאותיות (gettyimages)


חמישה נציגים לסיטי בהרכב העונה של הפרמיירליג
המחזור ה-35 בפרמיירליג יצא אמש לדרך, אך ארגון השחקנים באנגליה פרסם כבר היום את ה-11 של העונה בפרמיירליג, כשבאופן לא מפתיע הקבוצה ששלחה הכי הרבה נציגים היא האלופה הטרייה, מנצ'סטר סיטי. החמישה שייצגו את התכולים הם קייל ווקר, ניקולאס אוטאמנדי, קווין דה בריינה, דויד סילבה וסרחיו אגוארו, שלראשונה אחרי שבע שנים באנגליה זכה להיכנס להרכב המכובד. לירוי סאנה וראחים סטרלינג נשארו בחוץ.


הקבוצה הבאה עם כמות יפה של נציגים היא טוטנהאם ששלחה שלושה נציגים, כמו מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וליברפול ביחד. את הספרס מייצגים יאן ורטונגן, כריסטיאן אריקסן שמשלים את חוליית הקישור לצד סילבה ודה בריינה וכמובן הארי קיין, שיילחם עד הרגע האחרון עם מוחמד סלאח על תואר מלך השערים. דלה עלי, שנבחר ל-11 אשתקד, נשאר בחוץ.


המצרי שרושם את העונה הטובה בקריירה משלים התקפה אימתנית לצד קיין ואגוארו, והוא היחיד שמייצג את המייטירדס כשחבריו לחלק הקדמי סאדיו מאנה ורוברטו פירמינו לא נבחרו. מרקוס אלונסו, שכבש העונה שישה שערים מעמדת המגן השמאלי, הוא הנציג היחיד של האלופה היוצאת צ'לסי שרשמה עונה שתרצה לשכוח. לשם השוואה, רק בשנה שעברה היו לה ארבעה נציגים בדמות גארי קייהיל, דויד לואיז, אנגולו קאנטה ואדן הזאר.


The PFA Premier League Team of the Year!

#PFAawardspic.twitter.com/p4owLbuBp5

— PFA (@PFA) April 18, 2018

למרות שמדובר על הליגה האנגלית, ספרד היא המדינה השולטת ב-11 עם שלושה נציגים (לעומת שניים בלבד של אנגליה), כשבנוסף לאלונסו וסילבה, את ההרכב משלים דויד דה חאה. שוער מנצ'סטר יונייטד נבחר לרשימה היוקרתית בפעם החמישית בשבע השנים האחרונות, וגבר על אדרסון ועל ניק פופ המפתיע. למרות שהשדים האדומים ככל הנראה יסיימו במקום השני בליגה, הדבר רק מעצים את הכישלון שלהם העונה כששחקנים כמו רומלו לוקאקו, פול פוגבה ואלכסיס סאנצ'ס נשארו בחוץ. באופן לא מפתיע, ארסנל שעלולה להישאר בלי כרטיס לאירופה בתום העונה לא שלחה נציגים ל-11, כשגם אף אחד מהפתעת העונה ברנלי לא נבחר.


בתוך כך, מנהלת הפרמיירליג הודיעה שתעניק פרס חדש בתום העונה כשבנוסף לנעל הזהב למלך השערים וכפפת הזהב לשוער המצטיין, יוענק גם פרס "פליימייקר", שיוענק למבשל המצטיין של הליגה. מי שמוביל במירוץ לקבלת הפרס הוא קשר האלופה קווין דה בריינה, שמוביל את הליגה עם 15 בישולים ועשוי לסיים את העונה עם תואר נוסף. אחרי ברשימה נמצאים חבריו לקבוצה לירוי סאנה (12) ודויד סילבה (11), כשבמקום הרביעי ניצב דלה עלי שסידר לחבריו 10 שערים העונה.


There will be a new accolade up for grabs at the end of the season.

The Premier League Playmaker award, presented by @CadburyUK, will celebrate the player with the most assists in the 2017/18 season: https://t.co/WoRk3IB7Aspic.twitter.com/dnMNRUVFe9

— Premier League (@premierleague) April 18, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי