צפו בתקציר: מוחמד סלאח השווה את שיא השערים בפרמיירליג

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | האתר הרשמי

המצרי כבש את ה-31 והשתווה לשירר, רונאלדו וסוארס עם הכי הרבה אי פעם בעונה. שער ב-3 המחזורים שנותרו יהפוך אותו לשיאן. ברומיץ' חזרה ל-2:2 בדקה ה-88 ועדיין לא ירדה. סנדרלנד ירדה מעשית לליגה השלישית

(גודל טקסט)
המחזור ה-35 בפרמיירליג יצא הערב (שבת) לדרך עם שני משחקים. ליברפול, שתארח ביום השלישי הקרוב את רומא בחצי גמר ליגת האלופות, סיימה ב-2:2 דרמטי ומאכזב בחוץ מול ווסט ברומיץ' שהצליחה לחזור מפיגור כפול. בהמשך: ווטפורד תארח את קריסטל פאלאס.


ווסט ברומיץ' – ליברפול 2:2

שלושה ימים לפני שתארח את רומא בחצי גמר ליגת האלופות, ליברפול איבדה שתי נקודות יקרות והתרחקה ממנצ'סטר יונייטד השנייה בטבלה. יורגן קלופ פתח עם סלאח ומאנה בחוד, אך העניק מנוחה למספר שחקנים וביניהם פירמיניו ואולי זה מה שעלה לו בסופו של דבר באיבוד הנקודות.


כבר בדקה הרביעית דני אינגס שקיבל את הקרדיט החזיר עם שערו הראשון העונה בליגה. 18 דקות לסיום הגיע הרגע הגדול: מוחמד סלאח הקפיץ בצורה נהדרת את ה-31 שלו העונה בליגה (תוסיפו לכך תשעה בישולים) והפך לשחקן ה-3 בלבד בתולדות הפרמיירליג שמעורב ישירות ב-40 שערים בעונה אחת. סלאח השתווה לאלן שירר, כריסטיאנו רונאלדו ולואיס סוארס עם הכי הרבה שערים אי פעם בעונה אחת בפרמיירליג, ואם הוא יכבוש שער אחד ב-3 המשחקים שנותרו הוא יהפוך לשיאן הבלעדי.


דווקא אז, כשנדמה היה שהמשחק גמור, החלה הדרמה גדולה: ג'ייק ליברמו צימק (79) מקרוב אחרי ריבאונד וסלומון רונדון (88) נגח בעוצמה לרשת והדהים את יורגן קלופ וחניכיו כשקבע חלוקת נקודות סמוך לסיום. ברומיץ', האחרונה בטבלה, רחוקה כעת 8 נקודות מחוף מבטיחים כשנותרו לה שלושה משחקים עד לסיום העונה, אך לסוונזי, שניצבת מעל הקו האדום, יש שני משחקים חסרים כך שברום רק דחתה את הקץ והיא תנשור בקרוב באופן רשמי לליגה השנייה.

 

Mohamed Salah has equalled the record for most goals in a single 38-game Premier League season.

1995/96: Alan Shearer (31)
2007/08: Cristiano Ronaldo (31)
2013/14: Luis Suarez (31)
2017/18: Mohamed Salah (31)

Elite company. pic.twitter.com/rsaDhQk1ek

— Squawka Football (@Squawka) April 21, 2018

Mohamed Salah is the third player in history to be directly involved in 40+ Premier League goals in a single 38-game season.

31 goals ⚽️
9 assists ️

Yet another Mo Salah milestone. pic.twitter.com/ciE8eJOdnZ

— Squawka Football (@Squawka) April 21, 2018


ווטפורד – קריסטל פאלאס 0:0 

דרבי לונדוני קטן ונטול שערים השאיר את פאלאס במרחק שש נקודות ומשחק עודף מסאות'המפטון שמתחת לקו האדום. הצרעות צברו נקודה שנייה מששת המשחקים האחרונים, מה שלא ימנע מהם עוד עונה בליגה הבכירה. ווטפורד הייתה מעט מסוכנת יותר במשחק חם בו נשלפו שמונה כרטיסים צהובים כולל אחד לווילפריד זאהה, שהפך רשמית למלך המתחזים ברחבה בפרמיירליג.


סנדרלנד ירדה מעשית לליגה השלישית 

משחק מטורף באצטדיון האור. שער שוויון דרמטי של דארן בנט הוותיק בדקה ה-86 ושער ניצחון של ליאם בויס בדקה ה-90 סידרו לברטון מהפך, עמוק בתוך תוספת הזמן סנדרלנד כבשה שער שנפסל וירדה מעשית. החתולים השחורים נותרו במרחק שש נקודות מחוף מבטחים שני מחזורים לתום העונה הסדירה בצ'מפיונשיפ והמשמעות ברורה. בכך, תשלים סנדרלנד ירידה שנייה ברציפות ותשחק בעונה הבאה בליגה השלישית לראשונה מאז 1988. פטריק מקנייר כבש לחתולים השחורים בדקה ה-34. ברטון עצמה, אגב, עדיין מתחת לקו האדום, אך מצבה השתפר במעט בזכות ההפסד של בולטון לוולבס 4:0. ברנסלי, שהפסידה 2:1 ללידס, מתחת לקו האדום גם היא אך לזכותה משחק חסר. 

 

⏰ FULL TIME: Despite taking an early lead in the game through Paddy McNair, #SAFC fall to defeat at the hands of Burton Albion, thanks to two late goals. pic.twitter.com/rLIegniWeN

— Sunderland AFC ⚪ (@SunderlandAFC) April 21, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי