פוגבה: אין בעיה עם מוריניו, תפקידי כשחקן לקבל הוראות

פול פוגבה מנצ'סטר יונייטד בורנמות'
פול פוגבה מנצ'סטר יונייטד בורנמות' | AFP

הצרפתי שעובר עונה לא קלה עם המנג'ר הפורטוגלי במנצ'סטר יונייטד דיבר בכל התקשורת בארצו והבהיר: "הוא המאמן ואני צריך לקבל את ההחלטות שלו ולענות על המגרש". רונאלדיניו יצא להגנת המאמן

(גודל טקסט)

 פול פוגבה עובר עונה לא קלה עם ז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד. בחודשים האחרונים אנחנו שומעים לא מעט דיווחים לפיהם הצרפתי כנראה יעזוב את המועדון בקיץ, אבל בראיון שמתפרסם היום בצרפת עולה דווקא תמונה הפוכה: "אין לי בעיה עם מוריניו ואני חושב שגם לו אין בעיה איתי", הצהיר השחקן היקר בעולם לשעבר.

"הוא המאמן והוא מקבל את ההחלטות, אני כשחקן צריך לקבל אותן ולענות על המגרש. זה הכל", אמר פוגבה, "המאמן לא חייב לדבר ולהסביר לשחקן אם הוא מחליף אותו. אצל מוריניו אם הוא מקבל החלטה אתה צריך להסכים איתה. הוא נתן לי אחריות גדולה מאוד במועדון ענק, איזו בעיה יכולה להיות לי איתו?".

"כרגע אני במנצ'סטר יונייטד ואני חושב רק על ההווה. אנחנו בגמר הגביע האנגלי ויש עוד גביע עולמי לשחק. העברות וכל הדברים האלה הם משהו שאני ממש לא מתעסק בו", הבהיר פוגבה, שהבקיע העונה חמישה שערי ליגה ומוביל את הקבוצה למקום השני בפרמייר ליג.

מוריניו עם פוגבה. עכשיו השניים יעלו על דרך המלך? (גטי אימג'ס)
מוריניו עם פוגבה. עכשיו השניים יעלו על דרך המלך? (גטי אימג'ס)

הדברים של פוגבה מגיעים אחרי שכוכב ענק אחר, רונאלדיניו, הבהיר לכוכב הצרפתי שהוא צריך לכבד את מוריניו: "גם אני ישבתי על הספסל בפ.ס.ז'. לפוגבה יש עוד הרבה מה ללמוד ממוריניו שהוא אחד המאמנים הטובים בעולם. מאמן שזכה בכל כך הרבה תארים צריך לכבד"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי