צפו בתקציר: ליברפול מושלמת אחרי 1:2 על לסטר, אליסון ספג לראשונה

סאדיו מאנה עם רוברטו פירמינו
סאדיו מאנה עם רוברטו פירמינו | Gettyimages

לראשונה בתולדות הפרמיירליג, הקבוצה של קלופ פתחה עונה עם ארבעה ניצחונות רצופים בזכות שערים של מאנה (10) ופירמינו (45). גזאל (63) רק צימק, אך קבע שהרשת של השוער הברזילאי כבר לא נקייה

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
עוד שבת, עוד ניצחון לליברפול. לראשונה בתולדות הפרמיירליג, הקבוצה מעיר הנמל פתחה עונה בצורה מושלמת עם ארבעה ניצחונות בארבעה מחזורים, אחרי 1:2 בלסטר היום (שבת).


אז נכון, אליסון ספג לראשונה העונה, ומסתבר שהשוער שנרכש ב-80 מיליון יורו הוא אנושי, אבל זה לא מוריד מהניצחון המרשים של ליברפול, מהרצף שלה ובעיקר מהיכולת שלה. עם סלאח, מאנה, פירמינו ומילנר בכושר נפלא, נדמה ששום דבר לא יכול לעצור את המייטי רדס. ובכן, ווסטהאם, קריסטל פאלאס, ברייטון וכמובן לסטר לא הצליחו, אבל אחרי פגרת הנבחרות מחכה לה טוטנהאם למבחן האמיתי הראשון של העונה, ומיד לאחר מכן פאריס סן ז'רמן בליגת האלופות. ואחר כך, משחק שאמור להיות קל מול סאות'המפטון שבעקבותיו מפגש כפול מול צ'לסי וליגה ובגביע, נסיעה לאיטליה לפגוש את נאפולי בצ'מפיונס ואז, כאילו זה לא מספיק, מנצ'סטר סיטי. לקלופ ושחקניו כדאי לנוח.


ולנוח זה לא ממש מה שהם עשו נגד לסטר. למרות יכולת נהדרת, המארחת לא עשתה חיים קלים למוליכת הליגה. בפתיחת המשחק ליברפול שלטה, ופירמינו וסלאח הספיקו להחמיץ לפני שהתקפה יפה הסתיימה בשער של סאדיו מאנה בדקה ה-10. המשחק נמשך בכיוון הזה, ולמרות עוד לא מעט החמצות ליברפול הצליחה להכפיל את היתרון, הפעם מנגיחה של פירמינו לאחר קרן של מילנר (45), שחגג את הופעתו ה-100 באדום. אלא שהמחצית השנייה לא היתה קלה כל כך. לסטר יצאה להתקפה אחרי התקפה ובדקה ה-63 הלחץ על אליסון עבד: השוער הברזילאי יצא להרחיק כדור בין השער לקרן, אבל יצא רחוק מדי ואיפשר לג'יימס מדיסון לחטוף ולהתקדם לפני שהוא מוסר לראשיד גאזל, שכבש בקלות.


A tough afternoon but another three points for the Reds. #LEILIVpic.twitter.com/1NopiXfmPK

— Liverpool FC (@LFC) September 1, 2018


לסטר, שפתחה עונה עם הפסד ליונייטד ואז התאוששה עם ניצחונות על וולבס וסאות'המפטון, כנראה תאבד את המקום השביעי בעקבות עוד משחק חסר יציבות. ליברפול, לעומת זאת, ניצבת בגאון במקום הראשון לפחות לפני המשחקים של ווטפורד, צ'לסי וטוטנהאם, שכאמור תהיה הבאה לפגוש את המרסיסייד ולנסות לנשל אותה מהפסגה.



הרכבים
לסטר: קספר שמייכל, ריקרדו פריירה, ווס מורגן, הארי מגווייר, בן צ'ילוול, ווילפרד אנדידי, נמפאליס מנדי, מארק אולברייטון (קלצ'י איהנאצ'ו 61), ג'יימס מדיסון (דניאל אמרטי 83), דמאריי גריי שינג'י אוקזאקי 75), ראשיד גזאל.


ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר-ארנולד (ג'ואל מאטיפ 87), ג'ו גומז, וירג'יל ואן דייק, אנדי רוברטסון, ג'יימס מילנר, ג'ורג'יניו ויינאלדום, ג'ורדן הנדרסון (נאבי קייטה 71), מוחמד סלאח (שראדן שאקירי 71), סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו. 


מהלך המשחק

דקה 4: התקפה של ליברפול הסתיימה בבעיטה של פירמינו לשער, אך שמייכל היה במקום. הכדור החוזר הגיע לסלאח, שבעט החוצה ממרכז הרחבה החוצה.


מאנה כובש. ליברפול שולטת מהפתיחה (Gettyimages)
מאנה כובש. ליברפול שולטת מהפתיחה (Gettyimages)


דקה 10, 0:1 לליברפול: רוברטסון מסר רוחב למאנה, שקיבל את הכדור בקצה הרחבה והמשיך עד הסוף בדרך ליתרון.


דקה 45, 0:2: מילנר הרים כדור קרן שהגיע לפרימינו, הברזילאי לא היה זקוק להרבה כדי לנגוח פנימה.


דקה 63, 1:2: טעות קשה של אליסון! השוער שלא ספג עדיין העונה בליגה יצא רחוק משערו, לפינת הרחבה על קו הקרן ואיבד שם את הכדור למסידון, שהתקדם ומסר רוחב לגזאל. הקשר בעט מקרוב בלי בעיה וצימק.


דקה 94: קרן ללסטר, אפילו שמייכל עלה מהשער בניסיון להשוות בהזדמנות האחרונה. אבל הכדור הורחק, למזלו של קלופ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי