באנגליה קטלו את טוטנהאם: לא תוכל להיות מהגדולות בפרמיירליג

שחקני טוטנהאם מאוכזבים
שחקני טוטנהאם מאוכזבים | Gettyimages

התקשורת בממלכה לא חסכה בביקורות כלפי התרנגולים, שהפסידו לראשונה העונה 1:2 לווטפורד בעלת המאזן המושלם: "אין מנהיג, אף שחקן לא נלחם". פוצ'טינו זעם: "שיחקנו כמו במשחק ידידות, חייבים לשפר את ההגנה"

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)
טוטנהאם התפרקה אתמול (ראשון) בהפסד 2:1 בווטפורד, שהפכה רשמית להפתעת העונה בליגה עם הפתיחה הטובה ביותר שלה בפרמיירליג ו-12 נקודות מ-12 אפשריות לצידן של הגדולות. זה קרה מול הבעלים של הקבוצה לשעבר אלטון ג'ון, בהופעה נדירה בויקארדג' רואד, שבטח היה רוצה לרדת לכר הדשא ולשיר לשחקנים. הוא נצפה יושב ביציע על שמו ונהנה מכל רגע. זו רק פעם שנייה בהיסטוריה של ווטפורד שהיא רושמת פתיחה כזאת בליגה העליונה ולאחרונה זה קרה לפני 30 שנה בדיוק, בעונת 1988/89, כשהליגה היתה עדיין קרויה "הליגה הראשונה".


טוטנהאם, שהיתה עם מאזן מושלם עד למשחק, ספגה הפסד ראשון העונה דווקא שבוע אחרי שפירקה 0:3 את מנצ'סטר יונייטד. יש כאלה שיאשימו את העובדה שהשוער הוגו לוריס סובל מפציעה ומישל וורם בשער היה חלש. גם הבלמים המהוללים של טוטנהאם לא תפקדו, וגם ההתקפה לא הבריקה. למרות שהובילו בפתיחה, התרנגולים בעטו לשער רק פעמיים במשך כל המשחק.


הפרשן גראם סונס מ"סקאי ספורט" האשים את טוטנהאם שאין לה שחקן שהוא גם מנהיג. מאוריציו פוצ'טינו הזהיר לפני המשחק מזלזול ביריבה, אבל זה לא עזר. סונס הגיב: "אני לא זוכר את פוצ'טינו כועס כל כך במסיבת העיתונאים. זה קרה בגלל שהוא הזהיר אותם מראש מהמשחק הזה, אבל השחקנים לא קלטו. בחלקים גדולים של המחצית השנייה ווטפורד היתה טובה יותר והעובדה שכבשה משני מצבים נייחים לא מבשרת טובות לטוטנהאם. במקום פוצ'טינו הייתי מודאג מהעובדה שכמה מהשחקנים במחצית השנייה נעלמו ולא נלחמו. אם אתה חושש מהיריבה אתה לא תהיה אחת הגדולות בליגה. אין שחקן של טוטנהאם שהופיע ואמר שהוא לוקח על עצמו את המשחק. אין מנהיג".


Elton John cheering as his @WatfordFC defeated @SpursOfficial 2-1 is the best thing I saw today.

pic.twitter.com/KS8tzhZRiP

— Paul Almeida (@AzorcanGlobal) 3 בספטמבר 2018


פוצ'טינו אכן היה עצבני במיוחד אחרי המשחק, בעיקר מכיוון שקבוצתו הפסידה לווטפורד לראשונה אחרי 31 שנה, וביקר קשות את ההגנה שלו: "במחצית הראשונה שיחקנו כאילו זה היה משחק ידידות. זה היה משחק שהיינו צריכים לנצח בקלות כי היינו מוכנים. למשחק כזה צריך לבוא כמו אריות, אתה חייב להיות קצת אגרסיבי כי זה הפרמיירליג. אתה חייב להילחם בליגה הזאת כדי לקחת משחקים. אולי צלצול ההשכמה הזה יעיר אותנו. אנחנו חייבים לשפר את ההגנה במהירות אם אנחנו רוצים להתמודד עם תארים השנה. ספגנו שני שערים ממצבים נייחים, אם אתה רוצה להיות במעלה הטבלה אתה לא יכול לספוג שערים כאלה. זה יכול לקרות בכל משחק, אבל אנחנו חייבים להראות יותר עוצמה בהגנה. אני מאוכזב מהתוצאה וברור לי למה הפסדנו. אחרי הניצחון על יונייטד אמרתי שאני לא מרוצה ממש מהמשחק שלנו ומזה שאנחנו משחקים עם יותר מדי כדורים ארוכים".


ב"מירור" מתחו ביקורת על הארי קיין: "הוא שיחק בצורה נוראית. החמיץ שער ממרחק אפס וגילה אפטיות. הוא נראה עייף".


המאמן הספרדי חאבי גרסיה, שאחראי לשינוי הגדול בקבוצה למרות שהיא מכרה לאברטון את הכוכב הגדול שלה רישארליסון ב-50 מיליון ליש"ט, אמר בסיום: "טרוי דיני (שכבש) יודע איך לשלהב את הקבוצה. זה לא קרה רק היום, הוא אישיות מיוחדת במינה. אמרתי כבר כמה פעמים שעבורנו הוא חשוב מאוד. הוא לא הפתיע אותי". הצרעות כבשו עד כה 9 שערים, כמו ליברפול, ורק סיטי עם 11 וצ'לסי עם 10 מקדימים אותן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי