צפו: ניצחון בכורה לווסטהאם 1:3 על אברטון, וולבס גברה על ברנלי

אנדריי ירמולנקו
אנדריי ירמולנקו | Gettyimages

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, הפטישים גברו על הטופיס בחוץ הודות לצמד של ירמולנקו והשיגו נקודות ראשונות העונה בפרמיירליג. ראול חימנס (61) נתן לזאבים שלוש נקודות על חשבון הטבלה

(גודל טקסט)
המחזור החמישי בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים בין קבוצות תחתית לקבוצות מרכז טבלה. בראשון שבהם ניצחה וולבס בבית 0:1 את ברנלי, בשני ווסטהאם השיגה נקודות ראשונה העונה כשגברה 1:3 בחוץ על אברטון.


אברטון – ווסטהאם 3:1

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, הפטישים יכולים לנשום לרווחה הודות לניצחון חוץ מרשים בגודיסון פארק. אנדריי ירמולנקו, שהצטרף הקיץ מבורוסיה דורטמונד, הבקיע צמד נהדר (11 ו-31) וסידר 0:2 מפתיע. שניות לפני הירידה להפסקה גילפי סיגורדסון צימק בנגיחה, אך המילה האחרונה הייתה של מרקו ארנאוטוביץ' שבעט מקרוב לרשת (61) וקבע את תוצאת המשחק. המנצחת טיפסה מהמקום האחרון ל-16, המפסידה נותרה עשירית.


וולבס – ברנלי 0:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
אחרי מחצית ראשונה חלשה של שתי הקבוצות היה זה ראול חימנס, הרכש מבנפיקה, שקיבל כדור בתוך הרחבה ממאט דוהרטי והכניע את ג'ו הארט. זהו שערו הראשון העונה של חימנס במדי הזאבים, והוא כבש גם בשבוע שעבר שער בפנדל במדי מקסיקו בהפסד 4:1 לאורוגוואי.


וולבס רשמה ניצחון שני ברציפות, אחרי ה-0:1 על ווסטהאם בשבוע שעבר. לאחר פתיחת עונה צולעת, נראה שמשהו מתחבר לקבוצה של נונו אספיריטו סנטו. ברנלי, לעומת זאת, כבר עם הפסד רביעי מתחילת העונה והיא נמצאת במקום האחרון בטבלה עם נקודה אחת בלבד.



ראול חימנס חוגג את שער הניצחון (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי