צפו בתקציר: צ'לסי ניצחה 1:2 את מנצ'סטר סיטי, ליברפול זכתה באליפות

פוליסיק כבש ראשון, דה בריינה השווה בבעיטה חופשית נפלאה והסיטיזנס לחצו ללא הפסקה, אך לא הצליחו למנוע את מעבר האליפות לאנפילד

(גודל טקסט)

אחרי שאיבדו את סרחיו אגוארו, שנותח וייעדר חודשיים, וראו כיצד ליברפול חוזרת לכושר המדהים שלה עם 0:4 על קריסטל פאלאס, הקבוצה של פפ גווארדיולה הגיעה לאצטדיון סטאמפורד ברידג' בלונדון הערב, בידיעה שאיבוד נקודות יכריע את גורל האליפות באופן רשמי, וקיוו לדחות את החגיגות.

אך לקבוצה של 'סופר' פרנקי למפארד היו תוכניות אחרות. בדקה ה-37 האוהדים בליברפול התחילו לחלום. אילקאי גונדואן השאיר ברשלנות את הכדור לבנג'מין מנדי, כריסטיאן פוליסיק ניצל את הטעות הקשה, חלף בקלילות על פני הצרפתי ובאחד על אחד מול אדרסון ובהרבה קור רוח שלח את הכדור לפינה הרחוקה. 0:1 לצ'לסי.

בדקה ה-55, עבירה במיקום מסוכן של אנגולו קאנטה העניקה לקווין דה בריינה בעיטה חופשית מ-19 מטרים, ממש על סף הרחבה. האלופה המכהנת עשתה הכול כדי לא לאפשר לליברפול לחגוג וחזרה למשחק בזכות כדור חופשי מסובב אדיר של דה בראונה. שער פשוט מדהים של הבלגי המצוין שהגיע לעשרה שערי ליגה העונה בנוסף ל-16 בישולים.

הסיטיזנס המשיכו ללחוץ וללחוץ אחרי הגול, גבריאל ז'סוס ודויד סילבה עלו מהספסל אך הכדור לא מצא את הרשת, ואז, בדקה ה-77 הגיעה החותמת הסופית. הבלוז היו קרובים לשער, תמי אברהם זינק על ריבאונד ברחבה והיה יכול לכבוש בקלילות, אך פרננדיניו הרחיק את הכדור מקו השער עם כף ידו! השופט הרחיק את הברזילאי עם כרטיס אדום על כך שמנע שער עם היד, וויליאן ניגש לנקודה הלבנה והחזיר את היתרון לבלוז. 1:2 בדרך לאליפות של ליברפול!

הרכבים

צ'לסי: קפה אריסבלאגה, ססאר אספיליקווטה, תומאס כריסטאנסן, אנטוניו רודיגר, מרקוס אלונסו, מייסון מאונט, רוס בארקלי, אנגולו קאנטה, כריסטיאן פוליסיק, וויליאן, אוליבייה ז'ירו.

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, בנג'מין מנדי, איימריק לאפורט, פרננדיניו, קייל ווקר, אילקאי גונדוואן, רודרי, קווין דה בריינה, ריאד מחרז, ראחים סטרלינג, ברנרדו סילבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי