מנצ'סטר סיטי חוששת שגווארדיולה רוצה לחזור לברצלונה

לקראת החלטת CAS בנוגע להרחקת המועדון לשנתיים מליגת האלופות, באנגליה דווח כי תיערך פגישה עם המנג'ר כדי לדון על עתידו. וגם: ייערך משמר כבוד לליברפול ביום חמישי

(גודל טקסט)

ביום רביעי, מיד לאחר שהביסה ליברפול את קריסטל פאלאס, ידעו יורגן קלופ ושחקניו כי הם יזכו רשמית באליפות אם לא יפסידו במחזור הבא, באצטדיון איתיחאד נגד מנצ'סטר סיטי. כידוע, כעבור 24 שעות עלתה האלופה היוצאת אל כר הדשא בסטמפורד ברידג' והפסידה 2:1 לצ'לסי, כך שהמייטירדס זכו רשמית באליפות ראשונה אחרי 30 שנה, כשהם צופים יחדיו במשחק של יריבתם הבאה בליגה.

ומיד לאחר שסיטי נכנעה לחבורה של פרנק למפארד, באנגליה כולם דיברו על דבר אחד – האם שחקניו של פפ גווארדיולה יערכו משמר כבוד בביתם לאלופה החדשה במה שאמור היה להיות משחק העונה? לפי מנג'ר התכולים, זו בכלל לא שאלה.

"כמובן שאנחנו נערוך משמר כבוד. תמיד קיבלנו את ליברפול בצורה נפלאה השיא להתארח אצלנו, אין לה על מה להתלונן וברור שאנחנו נעשה לה כבוד (בתור האלופה הטרייה) – היא הרוויחה את זה", אמר המנג'ר שמפגר אחריה ב-23 נקודות. אגב, משמר הכבוד עדיין צריך לקבל את אישור ראשי הפרמיירליג בשל משבר הקורונה, אך לא צפויה סיבה שתאסור על עריכתו.

עוד לפני המפגש נגד ליברפול ביום חמישי (22:15 בספורט1), מנצ'סטר סיטי תשחק הערב ברבע גמר הגביע האנגלי בחוץ נגד ניוקאסל (20:30, ישיר בספורט1) , אולי התואר האחרון שיזכה בו גווארדיולה במועדון לפי דיווח הבוקר. סיטי, כמובן, תשוב באוגוסט גם לליגת האלופות ותפגוש את ריאל מדריד בגומלין שמינית הגמר אחרי שניצחה 1:2 במשחק הראשון, אבל רק במועדון ממתינים בציפייה רבה להחלטת CAS, בית הדין לערעורי הספורט, שתוך שבועיים יחליט אם תבוטל הרחקתה לשנתיים ממפעלי אופ"א

במנצ'סטר סיטי חוששים שגווארדיולה וחלק מהכוכבים ידרשו לעזוב אם ימצאו את עצמם מחוץ לליגת האלופות ועל כן יישבו בהקדם עם המנג'ר כדי לדון על עתידו בקבוצה. לפי העיתון "אקספרס", בסיטי מבינים כי אם העונש יישאר על כנו, ובהנחה שברצלונה תמנה מאמן חדש לאור הכישלון הצפוי של קיקה סטיין בליגה, גווארדיולה בהחלט יבחן אפשרות לשוב הביתה.

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Laurence Griffiths/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי