הנדרסון: "הקדשנו את האליפות לג'רארד, לא יהיה קפטן כמוהו"

קפטן ליברפול חוגג את האליפות ולא שוכח את אגדת המועדון: "אף אחד לא יוכל להחליף אותו. אני יודע כמה התואר היה חשוב לו. הייתי הרוס אחרי שזה חמק מאיתנו ב-2014". וגם: המסר לעתיד ואפילו גארי נוויל מפרגן

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול זכתה לא מזמן באליפות מרגשת במיוחד, הראשונה מזה 30 שנה, והאדם הכי מאושר היה כנראה ג'ורדן הנדרסון (30) הקפטן הנוכחי. הקשר האנגלי, אחד השחקנים הבולטים ביותר העונה, סיפר איך הכישלון ב-2013/14 שבר אותו מבפנים והקדיש את הזכייה בתואר לקפטן האל-מותי של המועדון, סטיבן ג'רארד, ממנו ירש את סרט הקפטן ב-2015.

הנדרסון, שהגיע למועדון בקיץ 2011, הבהיר: "אמרתי את זה בעבר כשהייתי הקפטן בפעם הראשונה, כשפקפקו בי וביקרו אותי כאדם – אף אחד לא יוכל להחליף את ג'רארד במועדון הזה. לא משנה מי, ועד כמה הקבוצה שלנו תהיה מנצחת. לא חשבתי בכלל על להחליף אותו, אלא רק לעשות את הטוב ביותר עבור המועדון הזה".

מקדיש את האליפות: "זה לא רק בשבילנו השחקנים אלא בעיקר עבור האוהדים, וגם בשביל שחקנים כמו סטיבי או קני דלגליש שהמשמעות שלהם עבור המועדון היא עצומה. אני יודע כמה זה חשוב היה לסטיבי שנזכה באליפות הזו".

הזכרונות הכואבים: "הייתי הרוס בשנת 2014 כשלא זכינו באליפות, כאב לי עליו, אני יודע שהוא כל כך שמח ועד כמה הוא גאה בקבוצה הזו שזכתה באליפות. עשינו את זה גם בשבילו".

הקפטן העביר מסר לחבריו לקראת העתיד: "מנצ'סטר יונייטד נראית חזקה, צ'לסי החתימה כמה שחקנים נהדרים לאחרונה ואני בטוח שהם יחזרו למירוץ, פרנק למפארד עושה עבודה נהדרת. מנצ'סטר סיטי קבוצה שלא תיאמן ואני בטוח שיש עוד קבוצות שיצטרפו למאבק בבוא הזמן. זו הסיבה שאנחנו רוצים לצמוח ולהמשיך לנצח. עד כה עשינו את זה ממש טוב כשאחרי ליגת האלופות זכינו באליפות אנגליה. אנחנו רוצים להמשיך ככה גם בעונה הבאה. אין סיבה שזה ישתנה".

עוד בליברפול, גארי נוויל נאלץ לפרגן לאלופה על אף שזה לא פשוט עבורו. הפרשן הודה: "חשבתי שזה יהיה כמעט בלתי אפשרי עבור יורגן קלופ לזכות בתואר. הוא הפך שחקנים של 50 מיליון ליש"ט לכאלה ששווים 150 מיליון".

ג'רארד והנדרסון | Michael Regan/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי