באנגליה נרגשים: "סיטי וליברפול יספקו חגיגה אמיתית"

האליפות הוכרעה, אך בממלכה מחכים למשחק שירים את המורל (22:15, ספורט1). "פפ רוצה להראות שהסגנון שלו עדיין מנצח, הוא הפסיד לקלופ במשחקים האחרונים וחייב להפוך את המגמה". הגרמני התייחס בביטול למסדר הכבוד

(גודל טקסט)

אמנם באנגליה הכתירו כבר אלופה כשהחניכים של יורגן קלופ שברו בצורת בת 30 שנה, אך בבריטניה בכל זאת מצפים בכיליון עיניים למשחק הענק הערב (חמישי) כשמנצ'סטר סיטי תארח את ליברפול באיתיחאד(22:15, שידור ישיר ספורט1) כש-23 נקודות מפרידונת ביניהן. "זה משחק שהוא מלחמה וקרב נצחיים על סגנונות כדורגל שונים. סיטי רוצה להראות שהסגנון שלה עדיין מנצח ולא הסתיים", נכתב ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז". "סיטי הפסידה בארבעה מששת המשחקים האחרונים והיא חייבת להפוך את המגמה", נכתב בנוסף. "למרות האליפות, הדם הרע מהעונה שעברה לא נשכח, כשבליברפול לא אהבו מספר החלטות של השיפוט במשחק באיתחאד", נכתב ב"ליברפול אקו".

אולם, מעבר ליריבות, בממלכה מחכים למשחק גדול ופשוט שמחים שהמשחק יתקיים. "בכל אנגליה רצו שהכדורגל יחזור, כדי לספק דחיפה ומורל למדינה, זו תהיה חגיגה אמיתית גם לנייטראלים", נכתב ב"סאן". "כל כך הרבה כישרון ישנו בשני הצדדים שאין סיכוי שיהיה תיקו משעמם".

"לא זקוקים למסדר הכבוד. באים לנצח ולא לחגוג"| קלופ

האלופה היוצאת תקבל את שחקני האלופה במסדר כבוד. "אם לומר את האמת אני לא צריך את זה. אנחנו הולכים לשם כדי לשחק כדורגל ולנצח. אנחנו לא חוגגים שוב את מה שקרה כבר שבוע לפני", אמר קלופ בכנות אופיינית. ההערכות הן שנבי קייטה יזכה לצ'אנס בהרכב הראשון. ג'יימס מילנר כבר אמר שהקבוצה רוצה לנצח בכל המשחקים שנותרו העונה ולשבור את השיאים של סיטי.

פפ גווארדיולה, יורגן קלופ
פפ וקלופ. עוד פרק ביריבות | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

מי שבוודאות ישחק הוא טרנט-אלכסנדר ארנולד סיפר על השיחה עם המנג'ר לפני הופעת הבכורה בליגה. זה קרה בינואר 2017 במשחק נגד מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד. "שלוש שעות לפני המשחק הוא ניגש אליי, כרך את זרועו סביבי ואמר לי: 'אתה מוכן'. הייתי כל כך מבולבל והוא חזר על זה: 'אתה פה?'. אמרתי שכן, והוא אמר 'אני צריך שתפתח בהרכב היום'. הייתי כל כך המום, חזרתי לחדר, התקשרתי לאמא שלי ופרצנו יחד בבכי. כולם ניסו לעזור לי, התרגשתי והייתי גם עצבני". הוא מגדיר את היום הזה כמאושר בחייו אפילו יותר מהזכייה בליגת האלופות.

ובצד השני הספרדי, שחווה את העונה הקשה בקריירה שלו, רשם העונה כבר שמונה הפסדים – הכמות הגבוהה, כשבכל שלוש השנים הקודמות יחד הפסיד 12 משחקים. מה שנותר לו -לסיים את העונה הזו היטב ולנצח את ליברפול. גווארדיולה הבטיח שהקבוצה תחזור ובגדול בעונה הבאה. הוא דחה את האפשרות שגיידון סאנצ'ו יחזור: "זה לא יקרה. הוא עזב לפני שנתיים כי הוא לא רצה להיות פה. זה לא ישתנה". ודיבר גם על חילופי הדורות: "נצטרך להחליף כמה שחקנים בכירים אבל זה לא אסון גדול, זה חלק מהכדורגל. היינו רוצים להישאר עם הגיבורים שנתנו לנו הרבה בעשור האחרון אבל הם לא נצחיים".

דויד סילבה ייפרד מהקבוצה בסיום העונה כמובן. "אני לא יודע אם סרחיו אגוארו ופרננדיניו יאריכו את החוזה (מסתיים ב-2021), אבל עלינו לבנות מחדש. אנחנו הולכים לגרום לליברפול להתאמץ מאוד בעונה הבאה. נוכיח את עצמינו מחדש כמו מועדון גדול אמיתי".

שחקני מנצ'סטר סיטי
שחקני מנצ'סטר סיטי. הסגנון עדיין מנצח? | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

ברמת ההרכב הדילמה של פפ היא לגבי מרכז ההגנה לאור היכולת של ג'ון סטונס והשעייתו של פרננדיניו. נראה שרודרי עשוי לשחק כבלם לצד אמריק לאפורט. כמובן שגם סרחיו אגוארו הפצוע ייעדר.

בעשרת משחקי הליגה האחרונים באיתיחאד: 6 ניצחונות לסיטי ואחד לליברפול

הסיטיזנס מחזיקים במאזן ביתי טוב נגד האלופה בעשור האחרון. קשה לשכוח את ה-1:2 הקריטי בשנה שעברה במחזור ה-21, ושנה קודם לכן הקבוצה של פפ רמסה 0:5 את החניכים של קלופ. מאז 2010, ליברפול ניצחה פעם אחת בלבד באיתחאד – 1:4 בעונת 2015/16 (רוברטו פירמינו היה אחד המבקיעים ועוד שרידים מהמשחק ההוא הם דיאן לוברן וג'יימס מילנר) והפסידה שש פעמים.

בסרטון: ליברפול מנצחת 1:3 בסיבוב הקודם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי