פפ: "ליברפול שתתה הרבה בירה", סטרלינג חשף את השיחה של המאמן

מאמן מנצ'סטר סיטי החמיא לליברפול אחרי שהביס אותה 0:4: "עושה את הלחץ הטוב שראיתי מימיי". וגם: כולם מחמיאים לפודן

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי פשוט כתשה אתמול (חמישי) את ליברפול. התכולים הביסו 0:4 את האלופה, במשחק הראשון אליו הגיעה רשמית כאלופה, וזו פשוט הייתה התעללות.

כבר במחצית הקבוצה של פפ גווארדיולה הובילה 0:3 מוחץ. כמה מוחץ? זו הפעם הראשונה מאז מאי 2015 שהאדומים יורדים למחצית בפיגור של שלושה שערים, אז הם הובסו 6:1 מול סטוק סיטי. קווין דה בריינה, פיל פודן וראחים סטרלינג כבשו, כשהשער הרביעי היה עצמי של אלכס אוקסלייד צ'מברליין.

עבור סטרלינג היה זה השער הראשון מול ליברפול במסגרת הליגה מאז עזב את המועדון בטעם מר. פודן הנפלא, שהוסיף בישול לשער שכבש, הפך לשחקן הצעיר ביותר אי פעם שכובש ומבשל במשחק אחד מול ליברפול (בן 20 ו-35 ימים).

פיל פודן
פיל פודן | ANTHONY DEVLIN/AFP via Getty Images

בנוסף, שימו לב לנתון הבא של הכוכב האנגלי הצעיר: הוא היה מעורב באופן ישיר (כבש או בישל) ב-19 שערים ב-24 המשחקים האחרונים בהם פתח בהרכב. אין ספק שהוא ממשיך ללכת קדימה ובעונה הבאה הוא צפוי להיות חלק מרכזי עוד יותר בקבוצה.

"הוא העתיד של מנצ'סטר סיטי", שיבחו בתקשורת האנגלית את פודן. "נגמרה תקופת הטיפוח והוא יהיה אחד השחקנים החיוניים ביותר עבור גווארדיולה להחזיר את תואר האליפות למועדון. האינטילגנציה שלו מדהימה. הוא פשוט מיוחד".

גם גווארדיולה התמוגג מהשחקן הצעיר: "לא ייאמן שיש לנו אותו לעשר השנים הבאות. לגארת' סאות'גייט יש כישרון מדהים לנבחרת אנגליה. יש לו משהו מיוחד".

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Ian MacNicol/Getty Images

בקבוצה מקווים להשלים את חלום הזכייה בליגת האלופות ולסיים בטעם מתוק את העונה. גווארדיולה טען שליברפול לא סבלה מ"הנגאובר" של אחרי הזכייה באליפות ואמר: "הם שתו הרבה בירה בשבוע האחרון, אבל הם הגיעו למשחק בלי אלכוהול בדם והגיעו כדי לנצח. הם באו עם הרבה אנרגיה ורצון".

"יש לנו עדיין תארים שאנחנו מכוונים אליהם, ליגת האלופות והגביע האנגלי", הוסיף פפ. "אולי הניצחון הזה יעזור לנו. לקחנו סיכונים, כי ליברפול הזו היא הקבוצה שהיא טובה בלחץ גבוה שראיתי בכל ימי חיי. הענשנו אותם".

המאמן הספרדי אף החמיא לכוכב של, דה בריינה, ששוב להט. "מה אני כבר יכול להגיד עליו? היכולת שלו מדברת בעד עצמה ורואים את זה בכל משחק ומשחק. הוא מיוחד וכל כך חשוב עבור המועדון הזה".

סטרלינג חשף כיצד גווארדיולה דרבן את השחקנים לפני המשחק וסיפר: "הוא אמר לנו שהעונה הבאה התחילה היום ושאנחנו צריכים לתת הצהרה", שיתף החלוץ.

ראחים סטרלינג חוגג | Dave Thompson/Pool via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי