קלופ נזף בעיתונאי והגן על השחקנים: "הגישה הייתה מצוינת"

מאמן ליברפול לא אהב את הטענות על האופוריה ב-4:0 לסיטי והחמיא ליריבה: "נחמד שיש אלופה אחרת כשהיא משחקת כדורגל כזה, היא מדהימה". זאניולו מועמד, וגם: ציון הדרך השלילי

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

דווקא אחרי שהיא זכתה באליפות, ליברפול הגיעה אתמול (חמישי) לאיתיחאד למפגש מול האלופה היוצאת, מנצ'סטר סיטי, וקיוותה להשיג ניצחון שיהווה מעין "טקס העברת הכתר". זה נגמר רע מאוד, כשהמייטי רדס ספגו את הפסדם השני העונה בליגה והובסו 4:0 לקבוצה של פפ גוואדיולה.

ליורגן קלופ קשה מול מנצ'סטר סיטי. שני ההפסדים הכי גדולים שלו כמאמן ליברפול היו מול התכולים באצטדיון האיתיחאד, הרביעייה ואתמול וה-5:0 בתחילת עונת 2017/18. כמו כן, התבוסה אתמול הייתה התבוסה הגדולה ביותר של קבוצה שכבר הוכתרה לאלופה באותה עונה בפרמיירליג, יחד עם ההפסד של ארסנל לליברפול ב-1997/98.

אלה נתונים שלא רגילים אליהם העונה באנפילד, אך אי אפשר לקחת מהם את האליפות העוצמתית שהם עשו. יורגן קלופ מאוד לא אהב את הדיבורים סביב גישה לא טובה עמה הגיעו השחקנים למשחק אחרי הזכייה בתואר, ואף נזף בעיתונאי ששאל אותו שתי שאלות בנושא. "אם אתה רוצה לקחת את הסיפור לכיוון הזה, תעשה את זה", אמר המאמן הגרמני.

פאביניו, ג'ורדן הנדרסון | Peter Powell/Pool via Getty Images

"הגישה הייתה מצוינת", הגן קלופ על שחקניו. "היה קרב. לא התנהגנו כמו קבוצה שהפכה לאלופה לפני שבוע, הכל היה בסדר מהבחינה הזו. סיטי ניצלה את המצבים שלה ואנחנו לא עשינו את זה. הם היו ראויים ב-100% לניצחון, אבל גם תוצאה של 3:5 הייתה אפשרית במשחק הזה".

"סיטי קבוצה טובה להפליא", החמיא קלופ ליריבה. "זה נחמד מאוד שקבוצה אחרת אלופה כשסיטי נמצאת משחקת כדורגל כזה. היא קבוצה מדהימה. ראיתי את המשחקים שלהם – הם לא שיחקו משחק אחד רע כל העונה. אפילו כשהפסידו הם שיחקו כדורגל ממש טוב, אבל בסופו של דבר המצב כמו שהוא. לפני המשחק הפער בינינו בטבלה היה 23 נקודות, ואם מישהו חשב שזה פער האיכות בין הקבוצות אז אני לא יכול לעזור לו".

שני שיאים נותרו לליברפול לשבור העונה ולקחת ממנצ'סטר סיטי. הראשון הוא להגיע ל-101 נקודות, שהן אחת יותר מהשיא שקבעו הסיטיזנס בעונת 2017/18, והם להשיג 15 מתוך ה-18 שנותרו כדי לעשות זאת. כמו כן, אם ינצחו בחמישה משחקים מהשישה שנותרו הם ישברו את שיחה הניצחונות לעונה אחת בפרמייר ליג.

ראחים סטרלינג חוגג | Dave Thompson/Pool via Getty Images

בנושא אחר, מוחמד סלאח "התחייב", אפשר להגיד, על עתידו במועדון. הכוכב המצרי הצהיר אתמול שהוא מקווה להישאר עוד זמן רב בליברפול, שתמשיך ליהנות משירותיו.

בנוסף, מדווח כי אחד השחקנים שנמצאים על הרדאר של הקבוצה הוא ניקולו זאניולו. כוכבה הצעיר של רומא עשוי להימכר במידה שהקבוצה לא תצליח להעפיל לליגת האלופות העונה, ונראה שהכרטיס לצ'מפיונס רחוק מאוד ממנה. הקשר בן ה-21 הציג יכולת מצוינת בתחילת העונה במדי הג'אלורוסי, אך נפצע בינואר ועדיין נעדר.

ניקולו זאניולו
ניקולו זאניולו | Gabriele Maltinti/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי