שבת באנגליה: וולבס ויונייטד רודפות אחרי צ'לסי, ארסנל תנסה להפריע

השדים יארחו את בורנמות' בתקווה להמשיך במומנטום, הזאבים יפגשו בביתם את הקבוצה של ארטטה במשחקו ה-150 של נונו אספיריטו על הקווים. מאמן התותחנים על עתידו של אובמיאנג: "אני אופטימי". הבלוז מחכים לווטפורד

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בפרמיירליג ייפתח מחר (שבת) כאשר מנצ'סטר יונייטד תנסה לרשום ניצחון שלישי רצוף על חשבון בורנמות' מהתחתית. וולבס תרצה להשיג גם היא שלוש נקודות בכדי להישאר צמודה לשדים האדומים בקרב על ההעפלה למפעלים האירופיים, כשמולה תתייצב ארסנל שהתעשתה מעט אחרי החזרה העגומה מהפגרה, עם ניצחונות בשני המחזורים האחרונים. צ'לסי תארח את ווטפורד למפגש לונדוניות, בתקווה לשמור על המקום הרביעי.

מנצ'סטר יונייטד – בורנמות' (ישיר בספורט1 החל מ-16:50)

קבוצתו של אולה גונאר סולשיאר מגיעה במומנטום מצוין, ללא הפסד ב-15 משחקיה האחרונים ואחרי שגברה 0:3 גם על שפילד וגם על ברייטון בליגה, כאשר בתווך הבטיחה את מקומה בחצי גמר הגביע עם ניצחון 1:2 על נוריץ' בהארכה. בניצחון הליגה האחרון אוהדי יונייטד נהנו מטעימה ראשונה של שיתוף הפעולה עליו פנטזו חודשים ארוכים, כאשר פול פוגבה בישל לברונו פרננדש. שתי נקודות בלבד מפרידות בין השדים האדומים לצ'לסי, אך כאמור וולבס נושפת בעורפם, כך שאיבוד נקודות לא בא בחשבון נגד קבוצת התחתית. "הדובדבנים", מצדם, נואשים לניצחון ראשון מזה שבעה מחזורים בכדי לשפר את הסיכויים לשרוד בפרמיירליג עונה נוספת.

מלבד פיל ג'ונס ואקסל טואנזבה הפצועים, סולשיאר ייהנה מסגל מלא. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, המנג'ר נשאל לגבי מייסון גרינווד בן ה-18, שהבקיע בניצחון על ברייטון ועשוי לפתוח בהרכב, אם הנורבגי לא יעדיף לבצע רוטציה ולעלות עם דניאל ג'יימס: "עשינו עבודה טובה בלתת לו דקות לאורך העונה. זה לא קל עבורו כבחור צעיר ולכן עלינו לשמור עליו, אבל הוא מספק את הסחורה והתפתח בצורה פנטסטית העונה, כך שהשמיים הם הגבול עבורו. הוא הרבה יותר ממה שאני הייתי בגילו, זה בטוח. יש לו חוש טבעי להבקעת שערים וכיף לעבוד איתו".

מייסון גרינווד
מייסון גרינווד | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

וולבס – ארסנל (ישיר בספורט1 החל מ-19:20)

הזאבים ניצחו בשלושת המחזורים האחרונים ומחזיקים במאזן נקודות זהה לזה של מנצ'סטר יונייטד, כך שחלום ההעפלה לליגת האלופות לגמרי בחיים מבחינתם, אך נכון לעכשיו הם נמצאים במקום השישי ועלולים להישאר בידיים ריקות בסוף העונה, כך שאסור להם למעוד נגד החבורה של מיקל ארטטה. ארסנל שבה מהפגרה עם הפסדים מביכים לסיטי ולברייטון, אך התאוששה עם ניצחונות על סאות'מהפטון ונוריץ' בשני המחזורים האחרונים ולמרות שהסיכוי שלה להשיג כרטיס למפעלים הבינלאומיים בעונה הבאה לא גבוה, היא תמשיך כמובן להילחם עד הסוף.

מנג'ר וולבס, נונו אספיריטו סנטו שייהנה מסגל מלא מחר, הבהיר כי בחדר ההלבשה שלו כלל לא מדברים על ליגת האלופות: "לא היו לנו שאיפות ולא יהיו, זה משחק אחד בכל פעם. רק המפגש עם ארסנל חשוב כרגע. אנחנו מרוצים מאיך שהשחקנים מתמודדים עם התקופה העמוסה הזו, הצלחנו להיות סבלניים ואנחנו חייבים להמשיך להתחרות. הפורטוגלי יציין את משחקו ה-150 על הקווים של קבוצתו, אליה הגיע ב-2017: "אנו שמחים על המספר, זה משקף שלוש שנים של עבודה קשה והרבה אנשים מעורבים בכך", אמר.

אצל התותחנים, לוקאס טוריירה עשוי לקבל דקות ראשונות מאז שנפצע בקרסול במשחק הגביע נגד פורטסמות' לפני ארבעה חודשים, אך בכל מקרה לא אמור לפתוח ב-11. ניקולא פפה ובוקאיו סאקה, שזכה להארכת חוזה השבוע יחד עם גבריאל מרטינלי, צפויים לפתוח אחרי שקיבלו מנוחה נגד נוריץ'. ארטטה התייחס ליריבה שלו מחר: "וולבס כבר לא נחשבת להפתעה, היציבות והתצוגות שלהם בשנים האחרונות מוכיחות זאת. הם קבוצה שמאוד קשה לנצח". על עתידו של פייק אמריק אובמיאנג הוסיף הספרדי: "לא יודע למה, אבל אני אופטימי. אני מרגיש שהוא רוצה להמשיך אותנו ולעזור לנו להתפתח לקבוצה טובה יותר. הוא צריך להיות במקום בו הוא מרגיש שהוא יכול להגיע להישגים, מכבדים ואוהבים אותו כאן ואני רואה כמה הוא נהנה".

פייר-אמריק אובמיאנג
יישאר בארסנל? | Catherine Ivill/Getty Images

צ'לסי – ווטפורד (ישיר בספורט1 החל מ-21:50)

דווקא אחרי שניצחו את מנצ'סטר סיטי ועברו את לסטר בדרך לחצי גמר הגביע, הבלוז הופתעו על ידי ווסטהאם וראו את הפער מיונייטד ומוולבס מצטמק אחרי הפסד 3:2. מחר ינסו פרנק למפארד ושחקניו לחזור לנצח, כשמולם יתייצבו הצרעות שמדורגים במקום ה-17, במרחק נקודה בלבד מהקו האדום. אמרסון וקורט זומה צפויים לחזור להגנת צ'לסי שאכזבה בגדול שלשום וז'ורז'יניו עשוי לשחק לראשונה מאז מרץ, בעוד מתאו קובאצ'יץ' נפגע בגיד אכילס ביום רביעי האחרון וצפוי להחמיץ את שני המשחקים הקרובים, כשגם פיקאיו טומורי אינו כשיר וייעדר.

למפארד התייחס להפסד האחרון במסיבת העיתונאים היום: "זה מוכיח שעלינו לייצר יותר מצבים ולעשות פחות טעויות, אבל בהתחשב במה שראיתי מהקבוצה לאחרונה, אני לא מודאג". בנוסף, המנג'ר ענה לשאלה לגבי הצטרפותם של טימו ורנר וחכים זייך: "אנחנו מחכים להתפתחויות בנוגע לנהלי הבידוד כדי לוודא ששחקנים רשאים לנסוע. ורנר זה עתה סיים עונה והוא בהפסקה יותר מראויה, הוא יגיע בהמשך החודש. זייך יצטרף מוקדם יותר, אך נהיה חכמים יותר כשנדע מה קורה עם ההנחיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי