סלאח השתווה לקאנטונה, קלופ: "טיאגו נפלא אך לא אגיד מעבר"

שני ניצחונות נוספים וליברפול תסיים עם מאזן מושלם באנפילד, המאמן לא מתעסק בזה: "לא חושבים על שיאים, זו הסיבה שהגענו למספרים האלה", והתחמק מהשאלה על הקשר. אליוט חתם על חוזה מקצועי ראשון

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול ספגה תבוסה לא נעימה ביום חמישי האחרון כשהובסה 4:0 נגד מנצ'סטר סיטי אך הקבוצה של יורגן קלופ התאוששה במהירות עם 0:2 קל על אסטון וילה. כשהקבוצה מאנפילד כובשת ראשונה – היא מנצחת. כך קרה בכל 34 הפעמים האחרונות בליגה. הפעם האחרונה שזה לא קרה הייתה כמעט לפני שנה וחצי, נגד ווסטהאם (תיקו 1:1 בפברואר 2019). בקבוצה יכולים להיות מרוצים גם משער הבכורה בפרמיירליג של הילד המוכשר קרטיס ג'ונס לאחר שחתם על חוזה ארוך טווח.

ביתה הוא מבצרה, כמובן. ליברפול האריכה את רצף משחקי הבית המרשים שלה ללא הפסד עד ל-57 כאלה: 47 ניצחונות ועשר תוצאות תיקו. העונה היא ניצחה בכל 17 משחקיה ומציגה יחס שערים מרשים 12:46. בעוד חמישה ימים תארח את ברנלי ושני מחזורים לסיום תפגוש את צ'לסי בתקווה להשלים מאה אחוזי הצלחה בבית. גם האפשרות לשבור את השיא של סיטי ולחצות את רף מאה הנקודות בעונה בהחלט קיים. רק סנדרלנד לפני 128 שנה הצליחה לנצח בכל משחקי הבית בעונה אחת.

בכל מקרה, קלופ לא אוהב את ההתמקדות בשיאים: "תמיד התמקדנו בכל משחק, וזה לא השתנה. אוכל לחשוב על זה רק כשהעונה תסתיים, כך אני מקווה. יש לנו את המספרים שיש לנו דווקא כי אנחנו לא חושבים על השיאים. כמובן שנשמח לקבוע עוד שיאים אבל זה לא העיקר".

| Paul Ellis/Pool via Getty Images

על המשחק עצמו: "אסטון וילה נלחמה עם כל מה שיש לה והיא גרמה לנו לחיים לא קלים. אני מרוצה. זו לא הייתה הופעה מבריקה אבל בהחלט משחק טוב וזכינו בצדק בשלוש הנקודות".

כשנשאל על טיאגו שנמצא בדרכו למועדון לפי הדיווחים, התחמק: "תתפלאו אם לא אתן תשובה לגבי זה? הוא שחקן ממש טוב, כמו הרבה שחקנים אחרים שאני מאוד אוהב, אבל זה כל מה שיש לי להגיד על זה".

מי שאמנם לא כבש אבל סיפק בישול הוא מוחמד סלאח שהגיע לציון דרך. המצרי של ליברפול היה מעורב במאה שערים בפרמיירליג עד היום – 73 שערים ו-27 בישולים, וכל זה ב-116 משחקים בלבד. סלאח השתווה לקאנטונה כאשר רק אלן שירר מחזיק ברקורד טוב יותר (היה מעורב במאה שערים במאה הופעות).

"האדומים לא היו במיטבם אבל עשו את הג'וב שלהם וזו הייתה חזרה מבורכת לדרך הניצחונות, במשחק הבית הראשון מאז ההכתרה", נכתב ב-"BBC". "קלופ אמר וכרגיל צד – הקבוצה שלו לא איבדה את הפוקוס גם לא אחרי ההפסד לסיטי. לאחר שרוברטו פירמינו נכנס הקבוצה החלה להיראות כפי שאנחנו מכירים אותה". "ליברפול שוב חייכה בסוף, כמו בכל העונה, כפי שהיינו מצפים. שלוש נקודות שמקרבות אותה לעוןד שיא, גול חגיגי של ילד צעיר וגם שער נקי", נכתב ב"דיילי מייל".

עוד בליברפול: היום הודיעה האלופה הטרייה כי הארווי אליוט, שהפך בשנה שעברה לשחקן הצעיר ביותר ששיחק משחק רשמי בפרמיירליג (גיל 16 ו-30 ימים), אז במדי פולהאם, חתם על חוזה מקצועני ראשון בקבוצה של יורגן קלופ. "אני חושב שמהיום הראשון שהגעתי  לכאן זה היה מסע שאי אפשר לתאר עד כה. לחתום על החוזה המקצועני הראשון שלי בקריירה זה חלום שמתגשם עבורי ועבור משפחתי", אמר אליוט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי