שואו מחמיא: "גרינווד יכול להפוך לאגדה במנצ'סטר יונייטד"

המגן השמאלי של השדים האדומים פרגן לכוכב הצעיר, שחווה עונת פריצה: "הפך מילד לגבר". גם ברונו פרננדש קיבל מחמאות: "חלק מאסיבי מהשינוי במועדון"

(גודל טקסט)

מייסון גרינווד הוא תופעה. החלוץ של מנצ'סטר יונייטד בסך הכל בן 18 וחווה עונת פריצה אדירה, בה כבש עד כה 16 שערים ב-42 הופעות בכל המסגרות. מאז החזרה מפגרת הקורונה הוא לוהט, כמו יתר חבריו לקבוצה, ובארבעה משחקים סיפק שלושה שערים ובישול.

השחקן זכה למחמאות גדולות מחברו לקבוצה, המגן השמאלי לוק שואו, ששיבח אותו בראיון ל"סקיי ספורטס". "הצמיחה שהוא עשה בשנה וחצי האחרונות היא מדהימה", אמר שואו. "אני מרגיש שהוא הפך מילד לגבר בזמן כל כך קצר".

"הוא הלך וגדל, הוא כבר לא שברירי. לפני כן, אפילו הכדור היה יכול לדחוף אותו", המשיך המגן. "הדבר הכי חשוב שהייתי ממליץ לו זה להתעלם מההייפ וממה שאנשים אומרים, אלא פשוט להתמקד בעצמו. אם הוא ימשיך לעשות את מה שהוא עושה הוא יהפוך לשחקן מאוד חשוב עבור מנצ'סטר יונייטד. הוא יכול להפוך לאגדה במועדון, אין ספק".

מייסון גרינווד | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

שואו המשיך במחמאות גם לברונו פרננדש הנפלא, שהגיע בינואר לשדים האדומים ופשוט שינה את הקבוצה: "הוא חלק מאסיבי מהשינוי שמתרחש כאן. הוא בחור מדהים מחוץ למגרש, הוא מצחיק והוא מודע ליכולות שלו, שאף אחד מאיתנו לא מפקפק בה. הוא היה מושלם על המגרש ב-2:5 על בורנמות'".

ברונו פרננדש חוגג | Mike Hewitt/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי