ברביעי: ליברפול תבקיע לראשונה בחוץ אחרי שלושה משחקים?

הקבוצה של יורגן קלופ תצא לברייטון (22:05, בספורט1) על מנת להתקרב לשיא הנקודות של מנצ'סטר סיטי. עוד קודם לכן קווין דה בריינה צפוי לחזור להרכב של התכולים, שעדיין לא הבטיחו את המקום השני

(גודל טקסט)

כמעט בכל יום אנו זוכים לפחות למשחק אחד בפרמיירליג, כחלק מלוח הזמנים המצומצם בעקבות פגרת הקורונה ומחר (רביעי) שתי הגדולות ליברפול ומנצ'סטר סיטי יתמודדו מול ברייטון (22:05, שידור ישיר בספורט1) וניוקאסל (19:50, שידור ישיר בספורט1) בהתאמה לאחר מנוחה קצרה של שלושה ימים. משחקים נוספים שייצאו לדרך מחר הם ווסטהאם מול ברנלי (19:50, שידור ישיר בספורט4) ושפילד יונייטד ו-וולבס המאוכזבות ינסו לשנות את המאזן השלילי.

ברייטון – ליברפול (רביעי, 22:05, שידור ישיר בספורט1)

למרות האליפות המרשימה והמרגשת, ליברפול היא לא אותה הקבוצה הדורסנית שהתרגלנו לראות לפחות עד חודש פברואר. לצד ניצחונות מרשימים בבית ליברפול לא כבשה בשלושת המשחקים האחרונים וכעת יש לה הזדמנות לעשות זאת נגד השחפים הממוקמים במקום ה-15 ולעשות עוד צעד נוסף לשיא 100 הנקודות של מנצ'סטר סיטי בעונת 2017/18.

לקראת המפגש באצטדיון פאלמר מאמן ליברפול יורגן קלופ התייחס לשילוב של שחקנים צעירים: "אנחנו מנסים לעזור לשחקנים הצעירים ככל יכולתם לעזור להם להפוך להכי טובים שהם יכולים להיות. אני מאוד שמח שחלקם כבר התחייבו להישאר כאן. האקדמיה שלנו מייצרת כמה שחקנים גדולים בשנים האחרונות. נקו וויליאמס מבצע כעת בדיוק את אותם הצעדים כמו הארווי אליוט וקרטיס ג'ונס. לראשון קל יותר להשתלב בקבוצה בין היתר בגלל העמדה שלו, אך גם הארווי מתקדם בצורה מצוינת, זה לא ייאמן".

יורגן קלופ
יורגן קלופ. ייתן הזדמנות לצעירים | Laurence Griffiths/Getty Images

מנצ'סטר סיטי – ניוקאסל (רביעי, 19:50, שידור ישיר בספורט1)

לאלופה היוצאת אין ממש מטרות קונקרטיות לשארית העונה וכעת היא ממתינה לתוצאות בית הדין לבוררות בספורט בנוגע להשעייתה לליגת האלופות וכמובן לשובו של המפעל הבכיר ביבשת שיתחדש בליסבון. למרות זאת התכולים טרם הבטיחו סופית את המקום השני וכפי שאנחנו מכירים את פפ גווארדיולה, הוא אף פעם לא מוכן להפסיד גם במשחקים חסרי חשיבות.

פרט לסרחיו אגוארו הפצוע, גווארדיולה יהנה מסגל מלא ובעקבות כך קווין דה בריינה צפוי לחזור להרכב וכן פיל פודן שמככב במשחקים האחרונים. המאמן מצא לנכון לדבר במסיבת העיתונאים דווקא לקראת המשחק בליגת האלופות: "אנחנו רוצים לשחק במנצ'סטר, אבל אופ"א מחליטה היכן לשחק. לי אין את הכוח להתקשר לאופ"א או לפיפ"א ישירות".

בנוסף שיבח את גבריאל ז'סוס למרות שלא כבש: "זו אולי הייתה אחת ההופעות הכי טובות שלו העונה. אנחנו יכולים להשתמש ביכולות שלו ברחבה, כעת אנחנו זקוקים לגולים שלו והוא יודע מה לעשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי