וויליאן בישל פעמיים, צ'לסי ניצחה 2:3 את פאלאס

שחקני צ'לסי חוגגים | Justin Tallis/Pool via Getty Images

הברזילאי סידר שערים לז'ירו ולפוליסיק, גם אברהם כבש והבלוז שמרו על מקומם ברביעייה הראשונה בפרמיירליג. 1:2 יקר לווטפורד על נוריץ', ששמטה יתרון מוקדם

(גודל טקסט)

צ'לסי עשתה הערב (שלישי) צעד נוסף לעבר הבטחת מקומה בליגת האלופות עם ניצחון חוץ על קריסטל פאלאס, במשחק שהוציא לדרך את המחזור ה-34 בפרמיירליג. ללא קשר לתוצאה במשחק של מנצ'סטר יונייטד מחר (22:05, ישיר בספורט1), הבלוז יישארו ברביעייה הראשונה בטבלה כשנותרו ארבעה משחקים לסיום העונה. במקביל, ווטפורד גברה על נוריץ' בקרב תחתית.

קריסטל פאלאס – צ'לסי 3:2

שחקניו של פרנק למפארד המשיכו במומנטום מהניצחון על ווטפורד והשיגו שלוש נקודות גם הערב, בעוד המארחת ספגה הפסד רביעי רצוף, אם כי מקומה בליגה הבכירה מובטח לעונה הבאה, כשאת המחזור הנוכחי היא תסיים במקום ה-14. שש דקות משריקת הפתיחה, אוליבייה ז'ירו כבש את הראשון אחרי בישול של וויליאן שחרך את אגף ימין. בדקה ה-27 הברזילאי הוסיף בישול שני במשחק, הפעם לכריסטיאן פוליסיק שסיים נהדר ברגל שמאל לפינה הקרובה של ויסנטה גואיטה, שלא סגר טוב. ווילפריד זאהה החזיר את פאלאס למשחק בדקה ה-34, עם טיל עוצמתי מ-25 מטרים שנעצר רק ברשת העליונה. 19 דקות לסיום, תמי אברהם הצטרף לחגיגה כשניצל מסירה של רובן לופטוס צ'יק כדי לבעוט פנימה בנוחות. כריסטיאן בנטקה צימק שוב תוך דקה בלבד, אחרי מהלך קבוצתי יפה של המארחת, אך זה לא הספיק כדי למנוע הפסד.

ווטפורד – נוריץ' 1:2

הצרעות ניצחו לראשונה מאז ה-0:3 המהמם על ליברפול לפני הפגרה והשיגו נקודות חשובות מאוד למאבק ההישרדות, כאשר מנגד, הקנריות בדרך הבטוחה לליגת המשנה אחרי הפסד שישי ברציפות. דווקא נוריץ' הייתה זו שעלתה ראשונה ליתרון, משער של אמיליאנו בואנדיה בדקה הרביעית, אך כעבור שש דקות בלבד קרייג דוסון איזן ובדקה ה-55, דני וולבק השלים את המהפך שהעניק את הניצחון לווטפורד.

דני וולבק. ניצחון יקר לצרעות | MATT DUNHAM/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי