0:0 לטוטנהאם מול בורנמות', פציעה מחרידה לאדם סמית'

התרנגולים הציגו יכולת מאכזבת וסיימו ללא שערים מול הקבוצה של אדי האו, המגן הימני יצא כשהוא מחובר לחמצן. אברטון וסאות'המפטון נפרדו ב-1:1

(גודל טקסט)

המחזור ה-34 של הפרמייר נמשך גם הערב (חמישי) עם שני משחקים. במוקד, טוטנהאם שוב אכזבה וסיימה ב-0:0 מול בורנמות', אצלה אדם סמית' ספג פציעה מחרידה. כמו כן, אברטון וסאות'המפטון נפרדו ב-1:1. בהמשך, מנצ'סטר יונייטד תפגוש את אסטון וילה.

בורנמות' – טוטנהאם 0:0

שוב הקבוצה של ז'וזה מוריניו אכזבה. הערב היא הציגה יכולת פשוט לא טובה, שהסבירה מדוע היא כל כך רחוקה מהצמרת הגבוהה – והמקום בליגת האלופות בעונה הבאה נראה כמו תסריט דמיוני. מנגד, המארחת סופרת כבר תשעה משחקים ללא ניצחון. כרגע הם במקום ה-18, מתחת לקו האדום, שלוש נקודות מתחת לווטפורד מהמקום ה-17.

הארי קיין ספק הוכשל ברחבת בורנמות' במחצית הראשונה, אך לאחר צפייה ב-VAR השופט החליט לא לשרוק לפנדל – ואפשר להגיד שההחלטה מעט מעוררת מחלוקת. האירוע המשמעותי ביותר במשחק הגיע בחצי השני., כשהמגן הימני של המארחת, אדם סמית', נפצע באופן לא פשוט.

הפציעה של אדם סמית' | NEIL HALL/POOL/AFP via Getty Images

הצוות הרפואי העניק לו טיפול במשך דקות ארוכות על הדשא כשהוא שרוע על כר הדשא כמעט עשר דקות. חרדה גדולה נראתה בפניהם של השחקנים. לבסוף השחקן ירד מקובע לאלונקה ומחובר לחמצן – וזה היה נראה מדאיג מאוד. בדקה ה-90 בורנמות' כבר חשבה שהיא בדרך לניצחון כשכבשה שער ענק במספרת, אך הוא נפסל בעקבות נגיעת יד של ג'ושוע קינג.

הפציעה של אדם סמית' | Richard Heathcote/Getty Images
אדם סמית' | MATT DUNHAM/POOL/AFP via Getty Images

אברטון – סאות'המפטון 1:1

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי איבדה כמעט סופית את הסיכוי להגיע לליגה האירופית והמשיכה את העונה המאכזבת שלה. האורחת פספסה הזדמנות לעלות ליתרון בדקה ה-28 כשג'יימס וורד פראוס החמיץ פנדל, אך שלוש דקות לאחר מכן היא הצליחה להשיג את השער. דני אינגס, בביצוע מוזר למדי, השתלט על כדור שלא במתכוון וכבש מקרוב ביבצוע מרשים את ה-19 שלו העונה.

שער השוויון, שחתם את תוצאת המשחק, נכבש בדקה ה-43. רישארליסון קיבל כדור עומק פשוט פנטסטי מלוקה דין, נותר במצב של אחד על אחד מול השוער ובסיומת נפלאה כבש.

אוריאול רומאו, טום דייויס | Peter Byrne/Pool via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי