אורייה חשף את הסיבה לרצח אחיו: "בגלל בחורה"

סרג' אורייה | Michael Regan/Getty Images

שחקנה של טוטנהאם דיבר לראשונה על הטרגדיה: "הוא דיבר עם האקסית והחבר שלה ירה בו. אין בי תחושות של שנאה או נקמה. מאמין במערכת המשפט"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

מגן טוטנהאם סרג' אורייה דיבר אתמול (חמישי) לראשונה מאז רצח אחיו הצעיר כריסטופר, שנורה למוות ברחובות טולוז שבצרפת ביום שני האחרון. בראיון לתקשורת הצרפתית, השחקן בן ה-27 סיפר מה הוביל לרצח, כיצד נודע לו על כך, איך הגיב ומה הניע אותו לשחק נגד ניוקאסל 48 שעות לאחר מכן.

"כריסטופר טיפל בכל המשפחה כשאני לא הייתי. הוא לקח אחריות על הכל ועשה זאת מכל הלב, הערכתי את זה שהוא תמיד היה שם בשביל אמי", אמר אורייה, "הוא תכנן להתחתן בסוף השנה. הוא היה יותר מוכשר ממני בכדורגל, אבל אני הייתי יותר רציני. על המגרש היה לו אופי קשוח, למרות הנחמדות שלו. הוא לא אוהב חוסר צדק. הוא היה האוהד הכי גדול שלי ותמיד שלי הודעות תמיכה ברגעים הטובים והקשים".

"הייתי במיטה וחבר שלח לי צילום של הציוץ", סיפר המגן מחוף השנהב כיצד גילה על מותו של כריסטופר, "הייתי צריך להודיע מהר לאמי. נשארתי במיטה כל היום בלי לזוז. זה היה יום קשה". כשנשאל מה ידוע לו על המקרה, אורייה השיב: "פגשתי את אחד החברים שהיו איתו. הוא נרצח בגלל בחורה, הוא דיבר עם האקסית שלו מלפני שנים רבות והחבר שלה רצה שיפסיק, אבל כריסטופר התעלם. אז הוא חזר וירה בו".

View this post on Instagram

Courageous 💙

A post shared by Tottenham Hotspur (@spursofficial) on

על ההרגשה שלו בעקבות הרצח הוסיף השחקן: "אין בי תחושות של שנאה או נקמה. אני עובד במקצוע שבו אתה צריך להיות רגוע. אני רגוע. מאמין במערכת המשפט. אני עצוב וממשיך להתאבל על מות אחי. זה אובדן גדול עבורי".

כאמור, למרות האבל אורייה בחר לשחק 90 דקות במשחק אותו ניצחה טוטנהאם 1:3 שלשום: "השחקנים הקדישו את המשחק לזכרו. דיברתי על זה עם המאמן. רציתי לשחק ועשיתי זאת. ידעתי שלא אהיה לבד על המגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי