כפיות טובה? "ווטפורד פיטרה את נייג'ל פירסון"

למרות שקיבל את הקבוצה במקום האחרון והעלה אותה מעל הקו האדום, הנהלת הצרעות החליטה לבצע זעזוע שני מחזורים לסיום. המשחקים הנותרים: מנצ'סטר סיטי וארסנל

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)

באנגליה אלופה כבר יש וגם תמונת הטופ 4 הולכת ומתבהרת, אבל מאבק הירידה נותר פתוח לחלוטין, כאשר פרט לנוריץ' שאיבדה את הסיכויים לשרוד, שלוש קבוצות נאבקות על המקום ה-17 המוביל לחוף מבטחים – אסטון וילה, בורנמות' ו-ווטפורד ודווקא האחרונה שנמצאת מעל הקו האדום, החליטה לפטר היום (ראשון) את נייג'ל פירסון כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה.

הצרעות עדיין לא הודיעו על כך באופן רשמי, אך בכל כלי התקשורת בממלכה טוענים כי הצעד כבר נעשה ואת שני המשחקים הבאים נגד מנצ'סטר סיטי בבית וארסנל בחוץ ינהל מאמן חדש – רביעי במספר העונה.

פיטוריו של פירסון נחשבים כהפתעה גמורה. מלבד הסמיכות לסיום העונה, פירסון קיבל את הקבוצה בחודש דצמבר במקום האחרון לאחר קדנציות כושלים של חאבי גרסיה וקיקה סאנצ'ס פלורס שהשיגו יחדיו ניצחון בודד ב-16 מחזורי ליגה. המנג'ר האנגלי שיקם את הקבוצה מקצועית עם שבעה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו ב-20 מחזורים וכאמור, העלה את ווטפורד מעל הקו האדום. כעת נותר לראות מי יגיע במקומו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי