ארטטה: "בטוח לגבי מעמדי", אובמיאנג ספג ביקורות מהאוהדים

ארסנל תסיים מחוץ לטופ6 לראשונה מזה 25 שנה. המאמן: "מכינים תוכנית חזקה, מה שיש כרגע זה לא מספיק, הטבלה לא משקרת". החלוץ נתפס מגחך במהלך שהוביל לספיגת השער: "דבר מביך שעשה הקפטן", זעם אחד הגולשים

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל חוותה את אחד השבועות הטובים ביותר שלה בשנים האחרונות כשתוך ימים ספורים גברה 1:2 על ליברפול והדיחה את מנצ'סטר סיטי בחצי גמר הגביע, אך אתמול (שלישי) חזרה למציאות הכואבת עם הפסד מאכזב 1:0 לאסטון וילה מהתחתית. ההפסד קבע: ארסנל תסיים מחוץ לשישייה הראשונה מזה 25 שנה. ואם לא ינצחו את צ'לסי בגמר הגביע האנגלי תהיה רעידת אדמה של ממש כשלא יהיו באירופה.

זה היה הפסד חוץ ראשון של התותחנים בווילה פארק מאז דצמבר 1998 (17 משחקים). מאז חידוש הליגה נכנעו התותחנים בארבעה מששת משחקי החוץ שלהם, כאשר לפני הקורונה הפסידו רק שלוש פעמים בלבד. מעבר לכך, הקבוצה של מיקל ארטטה סובלת מקושי עצום במצבים הנייחים – 21 מ-46 השערים שספגה, כמעט 50% – הגיעו ממצבים נייחים. מעבר לכך, שלוש שנים ברציפות שארסנל מפסידה לפחות עשרה משחקים בעונה.

"ההשפעה היחידה של ארסנל תהיה על זהות היורדת, אחרי עוד הופעה מאכזבת חוץ ממצב של אדי נקטיה שהיה קרוב להשוות", נכתב ב-"BBC". "זה הולך להיות קיץ קשה מאוד עבור ארטטה, שצריך שינוי גדול אך יהיה לו תקציב נמוך". הפרשן ג'ימי רדנאפ טען כי ארטטה חייב לקבל גיבוי ומייד: "יש בעיות שצריך לפתור, הם חייבים לשפוך כסף. עם ההרכב הזה הוא לא יכול לעשות כלום. שחקנים כמו דויד לואיז נראים יום אחד כמו הבלם הטוב בסביבה ולאחר שבוע אי אפשר לסמוך עליהם".

ארטטה אמר שהוא מרגיש בטוח: "יש לי את הגיבוי המלא של הדיקטוריון והמנהל הספורטיבי. יש לי 100%. האוהדים צריכים להאמין למה שאני אומר. אנחנו מכינים תוכנית חזקה לפרק זמן קצר, אני יודע שמה שיש כרגע זה לא מספיק טוב עבור המועדון הזה".

על העונה הנוכחית: "אני לא חושב שהטבלה משקרת, היא צמודה אמנם אבל זה המקום שאנחנו נמצאים בו, וזו המציאות. המשחק? הגענו למצבים טובים. זה היה שבוע תובעני, אבל ראיתי קבוצה שרצתה להילחם עד הסוף, אני לא מאוכזב מהגישה. אני יודע איפה עלינו להשתפר".

בדרך כלל פייר-אמריק אובמיאנג הוא נקודת האור אצל התותחנים אך הפעם הקפטן ספג ביקורת לאחר שנפל בפח. בזמן הקרן שהובילה לספיגת השער נתפס אובמיאנג צוחק מבדיחה שסיפר לו הבלם טיירון מינגס. החלוץ גיחך, לא שמר על הבלם ולאחר מכן נכבש השער. האוהדים תקפו בטוויטר. אחד כתב: "לילד בן שבע זה לא היה קורה. הוא לא היה נופל בפח הזה. אחר הוסיף: "חשבתי שראיתי הכל עם שחקנים מקצועיים, כשהחליפו חולצות עם יריבים במחצית, חשבתי שיותר גרוע מזה אין. חבל שרוי קין לא הקפטן שלי". אוהד טוטנהאם כתב בלעג: "אמרתי כבר שלשחק בארסנל זה סבל, זה מביך". אוהד ארסנל נוסף תקף: "דבר מביך שעשה הקפטן שלנו". רק נזכיר שעתידו של מספר 14 של ארסנל לוט בערפל שכן הוא מסיים את חוזהו בשנה הבאה.

פייר-אמריק אובמיאנג מאוכזב | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי