גליק עבר ליעד מפתיע, ריאל השאילה את קובו שוב

קובו
קובו | Eric Alonso/Getty Images

אחרי ארבע שנים במונאקו, הבלם הפולני חזר לסרייה A וחתם בשורות העולה החדשה בנוונטו. לאחר עונה במאיורקה, הכישרון היפני ישחק בעונה הקרובה בוויאריאל. וגם: טליאפיקו עשוי להצטרף לצ'לסי, ראמזי יעזוב את יובה?

(גודל טקסט)

רשמי

* קמיל גליק עבר ליעד מפתיע – אחרי שנים מוצלחות במונאקו, הבלם הפולני חתם רשמית בשורות בנוונטו העולה החדשה לסרייה A באיטליה.

* טוטנהאם השלימה רכש ראשון לעונה לאחר שפייר-אמיל הויביירג הנורווגי חתם בשורותיה מסאות'המפטון. התרנגולים שילמו עבור הקשר כ-15 מיליון יורו.

* אחרי עונה טובה באופן אישי כמושאל במאיורקה, ריאל מדריד השאילה פעם נוספת את טאקה קובו היפני, שישחק בעונה הקרובה במדי ויאריאל.

טאקה קובו | ויאריאל ,רשמי

* ג'ק הריסון, שחקן הכנף אשר שייך למנצ'סטר סיטי, הושאל ללידס – העולה החדשה לפרמיירליג. זו העונה השלישית ברציפות בה הקשר בן ה-23 מושאל ל'טווסים', והוא חלק חשוב בעונת החזרה שלה לליגה הבכירה.

* אלפונס אראולה עוזב את ריאל מדריד. השוער הצרפתי שהושאל לבלאנקוס בעונה החולפת מפריז סן ז'רמן, לא ימשיך בבירת ספרד. הצרפתי (27) שרשם תשע הופענות במדי ריאל, יחזור לפ.ס.ז' שם יש לו חוזה עד 2023

ניקולאס גייטאן כבר בן 32, וכעת הוא חתם רשמית בקבוצה חדשה: בראגה. הקשר ההתקפי חוזר לליגה הפורטוגלית אחרי שעזב בהעברה חופשית את ליל, אליה הצטרף רק בחודש ינואר והספיק לרשום ארבע הופעות בלבד (הליגה הצרפתית לא חודשה אחרי פגרת הקורונה).

שמועות

* ארון ראמזי בדרך החוצה מיובנטוס, כך לפי "דיילי מייל". הקשר שהגיע בהעברה חופשית רשם שלושה שערים ובישול ב-24 הופעות ליגה ולא ממש הצליח להשתלב. המאמן החדש אנדראה פירלו רוצה לרענן את הקבוצה ומוכן לוותר על הוולשי.

* ג'נארו גאטוסו סיכם על הארכת חוזהו בנאפולי בשלוש שנים נוספות, כך לפי "גאזטה דלה ספורט". האיטלקי הוליך את קבוצתו לזכייה בגביע כזכור. באיטליה נטען כי הפרטים האחרונים בין הצדדים נסגרו ורק החתימה חסרה.

* צ'לסי ממשיכה לחפש חיזוק לעמדת המגן השמאלי, וחוץ מסרחיו רגיליון שהוזכר, גם מועמדותו של ניקולאס טליאפיקו, מגנה של אייאקס, נשקלת במועדון. המגן בן ה-27 כבש העונה חמישה שערים וסיפק עוד שבעה בישולים ב-38 הופעות בכל המסגרות עבור אייאקס (הליגה ההולנדית לא חודשה לאחר הקורונה). הוא מחזיק בחוזה עד 2022 וצפוי להיות הרבה יותר זול מבן צ'ילוול מלסטר. טגליאפיקו נקשר בעבר גם לברצלונה ואתלטיקו מדריד.

* האם חוסה בורדלאס בדרך החוצה מחטאפה? לפי "רדיו קופה", המאמן הבהיר לנשיא כי לדעתו הקבוצה צריכה רענון, והנשיא קיבל את החלטתו. הספרדי (56) העלה את חטאפה מליגת המשנה ולקח אותה עד למקום החמישי ב-2018/19 – שיא מועדון. העונה הנוכחית, מנגד, הסתיימה בטעם מר עם המקום השמיני וללא הכרטיס לאירופה. בליגה האירופית הצליחה חטאפה להדיח את אייאקס אך נפרדה מהמפעל כשנכנעה לאינטר בשמינית הגמר.

ניקולאס טגליאפיקו | Erwin Spek/Soccrates/Getty Images

* עסקת פייר הויביירג לטוטנהאם מתקרבת להפוך לרשמית. קשרה בן ה-25 של סאות'המפטון עבר בדיקות רפואיות אצל הספרס וצפוי להיות מוכרז בהמשך היום כרכש הראשון של התרנגולים הקיץ.

* השוער קלאודיו בראבו צפוי לעזוב את מנצ'סטר סיטי אחרי ארבע שנים ולהצטרף למנואל פלגריני בריאל בטיס.

* ריאן ססניון הגיע לטוטנהאם לפני כשנה כאחד הכישרונות המבטיחים ביותר באנגליה, אך השחקן בן ה-20 לא השתלב מספיק טוב ורשם בעונה הקודמת 12 הופעות בלבד אצל התרנגולים. על פי ה"סאן", ניוקאסל חושקת בכישרון שגדל בפולהאם, שגם היא עצמה בודקת את האופציה להחזירו אחרי ששבה לפרמיירליג.

* ארסנל מחפשת קשר אחורי. כבר תקופה ארוכה ידוע שהתותחנים רוצים להחתים את תומאס פארטיי מאתלטיקו מדריד, אך המחיר שלו קצת יקר עבורה וכעת שם חדש עלה על הפרק – דנילו פריירה מפורטו. על פי דיווח בפורטוגל, השחקן בן ה-28 יעלה לקבוצה של מיקל ארטטה 27 מיליון ליש"ט בזמן שהמועדון מוכן כרגע להשקיע 20 מיליון ליש"ט בלבד, ובינתיים יש פערים בין הצדדים.

דנילו פריירה | Octavio Passos/Getty Images

* קלאודיו בראבו, השוער הצ'יליאני הוותיק (37) שסיים את חוזהו במנצ'סטר סיטי, מתקרב לבטיס והוא עשוי להגיע בהעברה חופשית כמובן. מנואל פלגריני רוצה ניסיון בין הקורות לאחר העונה שעברה בה ספגה הקבוצה מאנדלוסיה 60 שערים – יותר מכל קבוצה אחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי