חוזר לאולד טראפורד: וויין רוני יעמוד על הקווים במשחק צדקה

וויין רוני | Martin Rickett/PA Images via Getty Images

שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד ומאמן-שחקן דרבי קאונטי בהווה יחזור לאצטדיון בו כיכב וידריך את נבחרת אנגליה במשחק שיגייס כסף עבור יוניס"ף

(גודל טקסט)

אחד מהסמלים הגדולים של מנצ'סטר יונייטד בכל הזמנים, וויין רוני, יחזור בקרוב לאולד טראפורד. מי שמשמש כיום כמאמן-שחקן בדרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ ידריך את נבחרת אנגליה במשחק צדקה שייערך באצטדיון של השדים האדומים, במטרה לגייס כספים עבור יוניס"ף, קרן החירום הבינלאומית של האומות המאוחדות לילדים.

המשחק היה אמור להיערך ב-6 ביוני, אך נדחה בעקבות הקורונה. התאריך החדש טרם נקבע סופית, ובכל מקרה קהל לא יוכל להגיע לצפות במשחק. מטרת הכסף שיגויס היא לעצור את התפשטות נגיף הקורונה ולהוריד את ההשפעה שלו על חיי ילדים, וכל ליש"ט שייתרם עם ה-6 באוקטובר יהפוך ל-3 ליש"ט בחסות הממשלה.

בכל מקרה, רוני קיבל את הכבוד להדריך את הנבחרת האנגלית, שתשחק יחד עם מפורסמים אל מול כוכבי עולם. החלוץ בן ה-34 התרגש: "אני גאה שהתבקשתי לאמן במשחק הזה, ולמרות שלא יהיו אוהדים, זה תמיד מיוחד לחזור לאולד טראפורד. ייצוג המדינה שלך הוא תמיד כבוד ענק – והמשחק הזה הוא לא שונה".

וויין רוני | Mike Egerton/PA Images via Getty Images

חלק משחקני העבר שצפויים לקחת חלק במשחק הם פטריס אברה, ווס בראון, יאיא טורה, רובי קין. בין הידוענים ניתן יהיה למצוא את אולי מורס, מרווין היומס, ג'ו ויקס, ג'ואל דומט וג'יימס ביי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי