טיאגו סילבה נפרד: "אנצור לנצח את מה שחוויתי כאן", טרי בירך

טיאגו סילבה | Ricardo Nogueira/Eurasia Sport Images/Getty Images

הבלם פרסם פוסט מרגש וסיכם את תקופתו בפ.ס.ז', בזמן שאגדת הבלוז הגיב עם סמיילי של לב רגע לפני שהברזילאי חותם בצ'לסי. "הערך של הדברים אינו בזמן שהם מתרחשים אלא בעוצמה", ציטט את פסואה. אמבפה: אחד הגדולים

(גודל טקסט)

אחרי שמונה עונות גדולות בהן זכה בשבע אליפויות ורשם 315 הופעות – טיאגו סילבה, כצפוי, נפרד מפריז סן ז'רמן. לצערו זה קרה לאחר הפסד 1:0 לבאיירן מינכן בגמר ליגת האלופות, אך אין ספק שתקופתו במועדון הייתה מוצלחת במיוחד. הקפטן שעשוי להיות מוכרז היום (חמישי) רשמית כשחקן צ'לסי, ואולי אף יקבל את סרט הקפטן, פרסם פוסט פרידה מרגש עם עשר תמונות, כולל מהיום בו הוצג כשחקן המועדון. מה שמעניין הוא שהבלם זכה לתגובה אמוציונלית של ג'ון טרי, בלם העבר האגדי של הבלוז, שהגיב עם סמיילי של לב. אם תרצו "הוולקאם" הלא רשמי.

סילבה, בדרכו היצירתית, ציטט את פרננדו פסואה: "הערך של הדברים אינו בזמן שהם נמשכים אלא בעוצמה שהם המתרחשים. מסיבה זו, ישנם רגעים בלתי נשכחים, דברים בלתי מוסברים ואנשים בלתי ניתנים להשוואה".

עוד אמר: "היום מסתיימת תקופה ארוכה עבורי, אחרי שמונה שנים בקבוצה אני רוצה להודות לכל חבריי לכר הדשא, לצוות הטכני וההנהלה, לאוהדים, למשפחתי, לחברים שלי וגם לאלוהים. חווינו כל כך הרבה רגעים יפים בעיר האורות. כאן, עם אשתי, היה לנו כל כך טוב. הילדים גדלו, הפכנו לאזרחים צרפתיים ונזכור לנצח את צרפת בליבנו".

View this post on Instagram

🇫🇷 «La valeur des choses n'est pas dans le temps qu'elles durent, mais dans l'intensité avec laquelle elles se produisent. Pour cette raison, il y a des moments inoubliables, des choses inexplicables et des gens incomparables »(Fernando Pessoa). Aujourd'hui un cycle se termine, après 8 ans au sein de l'equipe du @psg, je voudrais remercier mes coéquipiers, toute l'équipe technique et la direction, les fans, ma famille, Dieu et mes amis, pour tous ces heureux moments que nous avons vécu dans la Ville Lumière. Ici, avec ma femme @bellesilva, nous avons vécu des moments inoubliables, nos enfants ont grandi, nous sommes devenus citoyens français, et nous porterons à jamais ces années vécues et la France dans nos cœurs. Merci beaucoup 🙏🏽🔴🔵 🇧🇷 "O valor das coisas não está no tempo que elas duram, mas na intensidade com que acontecem. Por isso, existem momentos inesquecíveis, coisas inexplicáveis e pessoas incomparáveis" (Fernando Pessoa). Hoje se fecha um ciclo, depois de 8 anos no @psg , eu gostaria de agradecer aos meus colegas de equipe, à toda a equipe técnica e direção, à torcida, à minha família, a Deus e aos meus amigos, por todos esses felizes anos que vivemos na Cidade-luz. Aqui, junto com a minha esposa, @bellesilva , vivemos momentos inesquecíveis, nossos filhos cresceram, nos tornamos cidadãos franceses, e vamos levar pra sempre esses anos vividos e a França nos nossos corações. Muito obrigado 🙏🏽🔴🔵 • • • #AllezParis #ICICESTPARIS #PSG #ParisSaintGermain #Paris #Football #ThiagoSilva #ParisSaintGermain #IciCestParis #TS2 #DefenseurCentral #Capitão #Capitaine #CoronaOut #StopCorona #EquipePSG #PSGTeam #PSGlife #PSGforever #StayHealthy #OMonstro #PSGOL #AllezParis

A post shared by Thiago Silva (@thiagosilva) on

בינתיים גם קיליאן אמבפה ששיתף פעולה עם הבלם במדי פ.ס.ז', החמיא: "ובכן, זה הסוף, אני מצד אחד מאוד עצוב שההרפתקה הגדולה שלך כאן מסתיימת אבל אני גאה שהצלחתי לשחק איתך. טיאגו, קפטן שלי, אתה אגדה, הטבעת את החותם שלך על ההיסטוריה של המועדון, אתה אחד הטובים ביותר ששיחקתי איתם".

הבלוז בהחלט זקוקים לחיזוק בהגנה אחרי שספגו 54 שערי ליגה ו-79 שערים בכל המסגרות (ב-55 משחקים), מספר בלתי נתפס. קפטן פ.ס.ז', על אף גילו המופלג (בספטמבר יהיה בן 36) בהחלט יוכל לעזור במשימה. זה היה משא ומתן די מהיר כאשר לפני פחות משבוע עלה שמו כמועמד לראשונה.

טיאגו סילבה. משחק אחרון בפ.ס.ז' | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי