ארטטה: "משוכנע שאובמיאנג ימשיך". הקפטן התבדח עם הגביע

מאמן ארסנל שזכה בתואר שני ("זה יוצר אמונה") החמיא לחלוץ: "רגעים גדולים, משחקים גדולים ושחקנים גדולים. אני מנסה לשכנע אותו שזה המקום הנכון לו". הכוכב חגג עם הגביע באוטובוס: "מקווה שהפעם הוא לא ייפול"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ימים יפים עוברים על אוהדי ארסנל ואפילו אופטימיות קלה לקראת חידוש הפרמיירליג. אמנם הימים האלה רחוקים מעידן ההצלחות של ארסן ונגר בשנותיו הראשונות, אך התותחנים שניצחו 1:2 את צ'לסי בגמר הגביע בתחילת אוגוסט, הוסיפו תואר נוסף לארון – מגן הקהילה כשגברו על האלופה ליברפול בדו-קרב פנדלים מהנקודה הלבנה. התותחנים, שזכו בתואר בפעם ה-16 בתולדותיהם, ניצחו בתשעה מ-11 קרבות הפנדלים האחרונים לעומת ארבעה מהעשרה שקדמו להם. הכוכב הראשי היה כמובן הקפטן פייר-אמריק אובמיאנג, כאשר בוקאיו סאקה שוב בישל, בפעם ה-13 מתחילת העונה שעברה. רק קווין דה בריינה וטרנט אלכסנדר-ארנולד עשו זאת יותר ממנו.

מיקל ארטטה מבסוט: "רגעים גדולים, משחקים גדולים ושחקנים גדולים", אמר המאמן כשנשאל על הקפטן אובמיאנג שכבש שער ענק. "אני כל הזמן אומר את אותו הדבר. אני מנסה לשכנע אותו שהוא נמצא במקום הנכון. הוא עשה כאן בדיוק את מה שעשה לפני ארבעה שבועות. אני משוכנע שימשיך. אנחנו קרובים לכך.

על הגביע השני שלו: "אתה אף פעם לא מתרגל לנצח. ידעתי שזה אתגר גדול נגד יריבה מדהימה. אני מודה לכל השחקנים על המאמץ והביצוע. האומץ של הקבוצה היה ראוי להערכה. כמה היינו תוקפניים בלי הכדור. אני מרוצה מאוד וידעתי שבמחצית השנייה נסבול. היה לנו אומץ בפנדלים. אני מרוצה מהדקות האחרונות שלנו, התחרנו, זה יוצר אמונה. השחקנים האלה מוכנים לעשות יותר, עמדנו באתגרים, המשכתי לדרוש מהשחקנים כמה שיותר".

אובמיאנג: "אני מרגיש טוב מאוד. הניצחון מגיע לנו. אני מקווה שהפעם לא אפיל את הגביע (צחק). שיחקנו טוב. בוקאיו מסר לי, החלטתי לבעוט ברגל ימין וזה הסתדר נהדר. אני יודע שהאוהדים מחכים שאחתום על חוזה חדש. נראה בימים הקרובים. אני רוצה לשמוח עם הגביע. הקבוצה מתקדמת עם המאמן, אנחנו משתפרים וכן יש עדיין עבודה לעשות, אבל אלה רגעים מרגשים להיות חלק במועדון הזה". הקפטן, שכבש את שערו החמישי בוומבלי המחודש והשתווה לאלכסיס סאנצ'ס, העלה סטורי עם הגביע: "עוד אחד". הוא הסתובב עם הגביע באוטובוס של ארסנל וצחק: "חגורות הבטיחות, חשוב מאוד"

קיירן טירני אמר: "הרוח היא אחד הדברים העיקריים בחדר ההלבשה, אנחנו בונים אותה ואת האמונה. זה מגיע מהמאמן. זה ממשיך עם מה שעשינו בעונה שעברה. העונה שעברה מרגישה עדיין כאן. אנחנו מאורגנים מאוד עם ארטטה, אנחנו עובדים קשה באימונים וצופים הרבה בווידאו". המטרות: "לאוהדים ולמועדון שלנו מגיע לחזור לליגת האלופות. אנחנו נעשה את הכל כדי שזה ייקרה. ניאבק בכל משחק השנה. אנחנו ראויים להיות בין ארבע הראשונות".

בתקשורת פרגנו. "הוא כמו הנרי", אמר חלוץ העבר פיטר קראוץ' על אובמיאנג. "הוא סובב את הכדור כמו צלף ושוב נהנה מכל רגע בוומבלי, כמו בגמר הגביע", נכתב ב-"BBC". "לא היה ראוי ממנו לבעוט את הפנדל המנצח. אם יחתום על חוזה חדש, אכן, זה יהיה כמו תואר נוסף לתותחנים". גם איינסלי מייטלנד-נילס זכה לשבחים. דני מרפי טוען שארסנל "משגשגת" תחת ארטטה. "היא יכולה להיות הסוס השחור ולהשתחל לליגת האלופות". "דויד לואיז המשיך את הפיכתו למנהיג ההגנה", נכתב ב"דיילי מייל" על הבלם הברזילאי שהושמץ לא פעם. "תמיד טוב לנצח את ליברפול. כשארסנל ספגה את השוויון היה נראה שהיא תפסיד, אבל אז נזכרנו בזהות שהקבוצה קיבלה תחת המאמן", סיכמו ב"סקיי ספורטס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי