היוזמה תצליח? יונייטד תבקש לארח את פאלאס לעיני 12 אלף אוהדים

אולד טראפורד
אולד טראפורד | Alex Livesey/Getty Images

השדים האדומים יפגשו בחמישי עם הרשויות הרלוונטיות בתקווה לקיים "משחק מבחן" על חזרת הקהל למגרשים - במחזור הליגה הראשון שלהם ב-19 בספטמבר. "אנחנו עובדים על זה בשיתוף עם הפרמיירליג", נמסר מהמועדון

(גודל טקסט)

הליגה האנגלית תצא לדרך ביום שבת הקרוב, אולם מנצ'סטר יונייטד, בדומה ליתר הקבוצות שהעונה האירופית שלהן הסתיימה מאוחר (נכנעה לסביליה בחצי גמר הליגה האירופית), תפתח את 2020/21 רק ב-19 בספטמבר במשחק ביתי נגד קריסטל פאלאס. האוהדים כבר לא יכולים לחכות לשובם של קבוצתם האהודה. האם הם יוכלו לעודד מקרוב באולד טראפורד כפי שהיה לפני התפרצות הקורונה?

השדים האדומים מקווים לקבל אור ירוק להכניס 12 אלף אוהדים למשחק נגד פאלאס. לפי "מירור" ו"דה אתלטיק", ראשי המועדונים אמורים לקבל פגישה עם הרשויות הרלוונטיות בנושא כבר מחר (חמישי). אם משחק המבחן יעבור בהצלחה הרי שיונייטד תקווה להגדיל את מספר אוהדיה. כשבועיים אחר כך, בשלושה באוקטובר, תארח יונייטד את טוטנהאם למשחק צמרת ראשון עבורה.

מהמועדון נמסר: "אנחנו עובדים עם הפרמיירליג, הארגונים DCMS, SGSA והרשויות המקומיות על תכנון חזרה בטוחה של האוהדים לאולד טראפורד ברגע שזה יהיה מותר. אנחנו נערכים למספר אירועים רב ובוחנים את האפשרויות לאירוע המבחן הראשון, ונאשר זאת רק לאחר שיושגו האישורים המקומיים והארציים הרלוונטים".

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | Clive Brunskill/Getty Images

הפנייה מגיעה פחות מ-24 שעות לאחר שממשלת בריטניה הודיעה שוב על הגבלה של מפגשים חברתיים עד שישה אנשים בלבד. נציין כי אירועי ספורט אמנם הושמטו מאותם המגבלות.

לפי הערכות, אולד טראפורד מלא שווה ליונייטד הכנסות בגובה של כארבעה מיליון ליש"ט והמועדונים, שהפסידו כספים גדולים לאור משבר הקורונה, נואשים להתחיל להחזיר את הקהל למגרשים כשיהיה אפשר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי