ווטפורד של איביץ' ניצלה מהדחה בדקה ה-90 ועלתה שלב בגביע הליגה

ולדימיר איביץ' | Richard Heathcote/Getty Images

הצרעות השוו ל-1:1 בדקה ה-90 נגד אוקספורד מהליגה השלישית והעפילו לסיבוב השלישי עם ניצחון בפנדלים. צפו ב-1:3 של אסטון וילה על ברטון, ניצחונות גם לווסטהאם ולניוקאסל

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)

הסיבוב השני בגביע הליגה האנגלי נפתח הערב (שלישי) בהשתתפות מספר קבוצות מהפרמיירליג ומי שניצלה מהדחה באופן דרמטי הייתה ווטפורד של ולדימיר איביץ', שכמעט וסיימה את דרכה כבר אחרי משחק אחד במפעל, אך גברה בסופו של דבר על אוקפסורד יונייטד. מאוחר יותר, ניוקאסל, ווסטהאם ואסטון וילה העפילו גם הן לסיבוב השלישי.

אוקספורד יונייטד – ווטפורד 1:1 (3:0 בפנדלים)

אחרי שחלפה על פני ווימבלדון בסיבוב הראשון, הקבוצה מהליגה השלישית התייצבה מול היורדת הטרייה מהפרמיירליג. בדקה ה-26 רוב הול העלה את אוקספורד ליתרון שהחזיק כמעט עד לשריקת הסיום, אלא שקן סמה איזן את התוצאה בדקה ה-90 ושלח את ההתמודדות להכרעה בבעיטות עונשין מ-11 מטרים. המארחת החטיאה את שלוש הבעיטות הראשונות שלה, ווטפורד מצדה כבשה בכל שלושת הניסיונות והבטיחה את מקומה בין 32 האחרונות.

ברטון – אסטון וילה 3:1

קולין דניאל העלה את המארחת, שהיא נציגה נוספת מהליגה השלישית, ליתרון מפתיע בדקה השנייה. אלא שהאריות לא נרתעו מהפיגור ואולי ווטקינס קבע את השוויון בדקה ה-39. המשחק היה בדרך לדו קרב פנדלים מותח, אך אז הופיע הכוכב הגדול ביותר של אסטון וילה – ג'ק גריליש בן ה-25 שרק הבוקר חתם על חוזה חדש לחמש שנים. הקשר השלים את המהפך בדקה ה-88 וארבע דקות לאחר מכן, קינן דייויס חתם את תוצאת המשחק.

ווסטהאם – צ'רלטון 0:3

"הפטישים" הגיעו אחרי הפסד לניוקאסל במחזור הפתיחה של הליגה וניצלו את חולשת היריבה ממול כדי לחזור למומנטום חיובי, עם ניצחון חד וחלק בדרך לסיבוב השלישי. סבסטיאן האלר הבקיע צמד מהיר בדקות 22 ו-26, פליפה אנדרסון הוסיף את השער האחרון בדקה ה-80.

ניוקאסל – בלקברן 0:1

בדיוק כפי שעשה קאלום ווילסון במשחק הליגה לפני שלושה ימים, גם שחקן השני שהצטרף לניוקאסל מבורנמות', ראיין פרייזר, הבקיע בהופעת הבכורה שלו והעלה את קבוצתו של סטיב ברוס לשלב הבא. הסקוטי כבש בדקה ה-35 את השער היחיד במשחק, שבו המגפייז העניקו מנוחה לרוב ההרכב שניצח את ווסטהאם בשבת האחרונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי