אובמיאנג: "רוצה להפוך לאגדה במועדון". רייט בירך

החלוץ שחתם על חוזה חדש בארסנל הסביר: "זה הבית שלי, אני רוצה להשאיר כאן מורשת. השיחה עם ארטטה הייתה חשובה, האוהדים הם הכל בשבילי". אגדת העבר של התותחנים, שראיין אותו על כר הדשא: "אתה הכוכב עכשיו!"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

עם כל הכבוד לזכיות בשני הגביעים האחרונים – הגביע האנגלי (2019/20) ומגן הקהילה בפתיחת העונה על חשבון ליברפול, וכמובן הניצחון הנפלא במחזור פתיחת הפרמיירליג נגד פולהאם – הרגע הגדול של אוהדי ארסנל הגיע אתמול (שלישי), כשהחלוץ והקפטן פייר-אמריק אובמיאנג חתם על חוזה חדש בקבוצה. החלוץ אובאמיאנג שהצטרף לתותחנים בינואר 2018 הספיק לכבוש 72 שערים ולבשל עוד 15 ב-111 משחקים בלבד.

אין ספק שמדובר ביורש ראוי לתיירי הנרי, וגם הוא לובש את חולצה מספר 14 כמובן. לאחר שסיפק הודעה קצרה לאתר הרשמי של המועדון, אובמיאנג התראיין על כר הדשא באיצטדיון האימרויות כשהמראיין הוא לא אחר מאשר אגדה אחרת של המועדון – איאן רייט שאמר לו: "יש לי יראת כבוד עצומה כלפייך, אתה הכוכב עכשיו!". "על אף כל הארגון מחדש, הניצחונות והתארים, הכל היה הולך לאיבוד אם אובמיאנג לא היה ממשיך. החלוץ הוא האיש שעושה את ההבדל. אין ספק שזה יום חג עבור התותחנים", נכתב ב-"BBC".

אובמיאנג אמר: "חתימתי על חוזה חדש כי אני רוצה להיות אגדה בארסנל ולהשאיר מורשת. הגיע הזמן לעבוד הרבה כדי להפוך לאגדה. אני בטוח שאתן את המיטב כמו תמיד, ארסנל היא הבית שלי. אני ממש שמח להישאר כאן. מעולם לא היה לי ספק שאמשיך".

"האוהדים כאן הם הכל. הם מחכים לך בציפייה גדולה. כמובן שהם יכולים לכעוס עלייך לעתים אבל זה הכדורגל. אני מכבד אותם ומשחק בשבילם. גם אני הייתי אוהד בעבר. אני מכיר את ההרגשה כשהקבוצה מנצחת או מפסידה. זו הסיבה שאני כאן – אני אוהב אותם. האהבה שקיבלתי כאן מהיום הראשון גרמה לי להרגיש 'וואו!'. לפעמים כשאנחנו מפסידים ואני עוזב את האצטדיון אני מתנצל בפניהם".

השיחה עם המאמן: "שוחחתי עם מיקל והוא הבהיר לי מהן התוכניות. הוא היה ישר ואני מאוד אוהב את זה כי אנחנו תמיד כנים. 'אתה יכול לעזוב ואולי לזכות ביותר תארים בקבוצות אחרות אבל כאן תוכל להשאיר מורשת', הוא אמר לי, ומורשת הייתה מילת המפתח. הרגשתי את התשוקה שלו בכל שיחה. דיברנו הרבה במהלך הסגר, הרגשתי שאפשר לסמוך עליו".

הציפיות: "אני חושב שאנחנו יכולים לעשות משהו גדול עם השחקנים שהגיעו הקיץ. יש לנו גם שחקנים צעירים טובים מאוד, הם באים בטירוף. אני נשאר כי אני יודע שיש לנו מה לעשות. אמרתי כבר לפני כמה חודשים שהכי טוב עבורי זה להישאר בארסנל. הגיע הזמן שכולם יכבדו את המועדון שלנו".

ארטטה המאושר סיכם: "הוא מנהיג חשוב עבור הקבוצה הזו וחלק גדול ממה שאנחנו בונים. הוא רוצה להיות בטופ עם השחקנים הטובים בעולם ולהשאיר את חותמו וכן הוא יכול לעשות את זה. הוא שחקן מעולה עם מנטליות מדהימה. להיות השחקן שהגיע הכי מהר ל-50 שערים במועדון זה אומר הרבה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי