רגילון עבר לטוטנהאם, אאואר במו"מ עם ארסנל

הוסם אאואר חוגג
הוסם אאואר | ROMAIN LAFABREGUE/AFP via Getty Images

המגן הספרדי עזב את ריאל מדריד וחתם בטוטנהאם. כוכב ליון עשוי להצטרף לתותחנים. קומאן הודיע לפוץ' שהוא לא בתכניות, וגם: חאבי מרטינס בקבוצה חדשה, יונייטד במגעים עם כוכב פורטו ואיולפסון חזר לרוזנבורג

(גודל טקסט)

רשמי

* ריאל מדריד הודיעה רשמית על עזיבתו של סרחיו רגילון, ששיחק בעונה החולפת במדי סביליה כמושאל. המגן הספרדי הצטרף לטוטנהאם.

* ליברפול הודיעה רשמית על צירופו של דיוגו ז'וטהלידיעה נפרדת לחצו גאן.

* ליברפול הודיעה על עזיבתו של קי יאנה הובר, ההולנדי בן ה-18 שיכול לשחק כבלם וכמגן ימני. הובר הגיע מאייאקס לפני שנתיים והחל מהיום הפך לשחקנה החדש של וולבס, לאחר שהופיע ארבע פעמים במדי המייטי רדס והבקיע שער אחד בגביע הליגה בעונה שעברה, נגד MK דונס.

* אינטר השלימה עסקה הזויה: החתימה את החלוץ בן ה-21, אנדראה פינמונטי, תמורת 20 מיליון יורו. למה העסקה הזויה? כי רק לפני כשבועיים וחצי הוא נמכר מאינטר לגנואה תמורת 19.5 מיליון יורו. הוא שיחק בעונה הקודמת כמושאל בגנואה, והיא הפכה את ההשאלה שלו לקבועה בתחילת ספטמבר, אך הנראזורי השאירו לעצמם בחוזה אופציה להחזירו תמורת 20 מיליון יורו ועשו זאת מהר מהצפוי. יחזק את הסגל של אנטוניו קונטה, חתם עד 2024.

* רכש גדול לאסטון וילה. הקבוצה של דין סמית' צירפה את ברטרנד טראורה, שחקן ההתקפה של ליון, תמורת 19 מיליון יורו. שיחק בעבר גם בצ'לסי, וכעת בגיל 25 שב לפרמיירליג.

* הולמאר איולפסון הגיע למכבי חיפה בקול תרועה תמורת כמיליון יורו מרוזנבורג בינואר 2017. אחרי חצי שנה זוועית, הבלם האיסלנדי הושאל ללבסקי סופיה, לאחר מכן המעבר הפך לקבוע, וכעת הוא שב לרוזנבורג בחוזה לשלוש שנים.

* רכש כפול מרשים מאוד לגנואה: המגן הימני של צ'לסי, דוידה זפאקוסטה, הושאל עד לסיום העונה לקבוצה, כמו גם שחקן הכנף הקרואטי של יובנטוס, מרקו פיאצה.

שמועות

* קאמבק מתקרב. חאבי מרטינס, הבלם/קשר אחורי של באיירן מינכן, צפוי לחזור לאתלטיק בילבאו ולחתום בקרוב על חוזה לשנתיים אצל הבאסקים. השחקן בן ה-32 הופיע ב-16 משחקי בונדסליגה בעונה הקודמת ויחזור למועדון ממנו עבר לאלופת גרמניה ב-2012 ובו שיחק שש שנים.

* דווקא אחרי שסיים בצורה חיובית באופן אישי את העונה הקודמת תחת קיקה סטיין, ריקי פוץ' צפוי לעזוב את ברצלונה בהשאלה. על פי דיווח בספרד, המאמן רונלד קומאן הודיע לקשר הצעיר שהוא לא בתכניות שלו ושיחפש קבוצה חדשה.

* ליברפול קרובה לצרף את דיוגו ז'וטה, לאחר שהגיע לסיכום עם וולבס על דמי העברה בסך 43 מיליון יורו. השחקן יצטרף לאחר שיעבור בדיקות רפואיות וכבר סיכם את תנאיו האישיים. גם בלם שאלקה, אוזן קבאק, מועמד. לידיעה המלאה

חאבי מרטינס | Roland Krivec/DeFodi Images via Getty Images

* מילאן פתחה בשיחות עם פולהאם במטרה לצרף את הקשר האחורי הקמרוני, אנדרה זמבו אנגיסה. בעונה שעברה השחקן בן ה-25 שיחק כמושאל בוויאריאל.

* אחרי צירוף ברטרנד טראורה, אסטון וילה לא מתכוונת לעצור והמאמן דין סמית' כבר הצהיר שהוא מעוניין בחיזוק נוסף לחלק הקדמי, כשג'וש קינג מבורנמות' ואודסון אדוארד מסלטיק מועמדים.

* ארסנל עושה מאמצים לצרף את הוסם אאואר, כוכב ליון, כך על פי הדיווחים. על פי העיתונאי פבריציו רומנו, השיחות בין המועדונים כבר החלו והקשר מעוניין להגיע לתותחנים. בינתיים, ליון סימנה כמחליפו את לוקאס פאקטה ממילאן.

* אלכס טלס, מגנה השמאלי של פורטו, מנהל משא ומתן עם מנצ'סטר יונייטד, אך השדים האדומים טרם הגיעו לסיכום עם המועדון הפורטוגלי. הברזילאי, מעמדת המגן, סיפק בעונה הקודמת לא פחות מ-11 שערים ושמונה בישולים רק במסגרת הליגה.

אלכס טלס | Octavio Passos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי