טיאגו: "קוטיניו ואלונסו ייעצו לי, קלופ סבל ממני בדורטמונד"

טיאגו אלקנטרה | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

קשר הרכש של ליברפול העניק ראיון נרחבו חשף ששוחח עם הברזילאי והספרדי לפני שבחר להצטרף. השחקן התלוצץ עם מאמנו החדש: "בחור מדהים", וגם: הזכייה עם באיירן בצ'מפיונס ומה הוא יכול לתרום לקבוצתו החדשה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול השלימה אתמול (שישי) את אחת ההחתמות הגדולות של הקיץ בכדורגל העולמי, כאשר צירפה את טיאגו אלקנטרה מבאיירן מינכן. הקשר הספרדי הנפלא הצטרף תמורת 25 מיליון ליש"ט בלבד – סכום שנראה פשוט מגוחך יחס לרמתו, בוודאי בדור המודרני בו נשפכים סכומי עתק ללא הרף.

מיד לאחר הצטרפותו הרשמית, התפנה טיאגו להעניק ראיון נרחב לאתר הרשמי של ליברפול. "הרגשה מדהימה להגיע לכאן, חיכיתי לזה הרבה זמן", אמר הקשר בן ה-29. "למה הצטרפתי? אני רוצה להשיג את כל המטרות שלנו ולזכות בכמה שיותר תארים שאפשר. יש בליברפול תחושה של משפחה ואני מאמין שתהיה לי הרגשה כזו".

"התייעצתי עם פיליפה קוטיניו וצ'אבי אלונסו לפני שהגעתי לכאן", חשף אלקנטרה. "הם עזרו לי לעשות את הצעד הזה. שאלתי אותם גם על החיים בעיר וההיבט המשפחתי. היה לי קשה מאוד לעזוב את באיירן. הייתי שם שבע שנים, אהבתי מאוד את העיר, את האנשים ואת המועדון".

טיאגו אלקנטרה | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

"אני כבר מצפה לשחק באנפילד ולהתאמן עם החברים החדשים לקבוצה", המשיך טיאגו. "אני מחכה להכיר את המאמן ולדעת מה הוא רוצה ואיך הקבוצה משחקת. אני רוצה לעזור לחבר'ה להיות יותר טובים ממה שהם וגם אני רוצה להשתפר. אני מחכה לשחק בפרמיירליג, אתן את הלב שלי על המגרש עבור חבריי לקבוצה, עבור המועדון ועבור האוהדים".

על תואר האליפות שהגיע רק בעונה הקודמת אחרי לא פחות מ-30 שנים שחונות: "אני חושב שלליברפול הגיע כבר לפני שנים לזכות בפרמיירליג, אבל לא היה מזל. בסוף זה מועדון שתמיד נלחם על תארים. החבר'ה ראויים לכך".

הזכייה עם באיירן בליגת האלופות: "זה היה רגע מדהים והרגע הספורטיבי הכי טוב שהיה לי שם. כל השנים שלי שם קיווינו לזכות בתואר הזה, ואז בשנה האחרונה שלי, כשאמרתי לחבר'ה שאני עוזב, עשינו את זה".

טיאגו אלקנטרה | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

איך הוא חושב שסגנון המשחק שלו ישתלב בליברפול: "עליי להתאים את עצמי לקבוצה במהירות האפשרית. הזמנים יותר צפופים בתקופה הזו והתחלנו להתאמן קצת מאוחר, אבל זה עדיין כדורגל. אעזור לקבוצה בפן ההגנתי, ההתקפי וגם בפן המנטלי. אני מרגיש שאני 100% עכשיו, כאילו אני נמצא באמצע העונה ולא בתחילת העונה".

העבודה המצפה לו עם יורגן קלופ: "אני שמח שהוא הולך להיות המאמן שלי. כן, הוא קצת סבל כשהוא היה בבונדסליגה בדורטמונד ואני הייתי בבאיירן, אבל בכדורגל יש רגעי שמחה וגם רגעים לא טובים, כמו שאנחנו בבאיירן סבלנו מליברפול כשהפסדנו להם ב-2018/19 בליגת האלופות. דיברתי איתו, הוא בחור מדהים ותמיד מנסה לתת את הצד החיובי בכל דבר".

יורגן קלופ | Andrew Couldridge/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי