צפו בתקצירים: שלושער לקלברט-לווין ב-2:5 של אברטון, 3:4 ללידס על פולהאם

שחקני אברטון חוגגים | ALEX LIVESEY/POOL/AFP via Getty Images

החלוץ העלה את מאזנו לארבעה שערים העונה בליגה, חאמס כבש לראשונה במדי הטופיז נגד ווסט ברומיץ'. הקבוצה של ביילסה השיגה ניצחון ראשון לעונה. צמד לקוסטה, במפורד וקליך הוסיפו. מיטורביץ' כבש פעמיים מנגד

(גודל טקסט)

באנגליה מחכים בקוצר רוח למשחק האדיר מחר (ראשון, 18:15, ספורט1) בין צ'לסי לליברפול, אך בינתיים, היום (שבת) יצא לדרך המחזור השני בפרמיירליג. במשחק המוקדם, אברטון של קרלו אנצ'לוטי שמרה על מאזן מושלם כשהביסה 2:5 את ווסט ברומיץ'. לאחר מכן, לידס גברה 3:4 על פולהאם בקרב העולות החדשות לליגה. ב-19:30 מנצ'סטר יונייטד תארח את קריסטל פאלאס ומשחקי היום יינעלו ב-22:00, כאשר ארסנל תנסה להמשיך במומנטום עם משחק ביתי נגד ווסטהאם.

אברטון – ווסט ברומיץ' 2:5

חגיגת שערים בגודיסון פארק, שם הקבוצה הביתית המשיכה במומנטום החיובי עם ניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות. העולה הטרייה מליגת המשנה סופרת כבר שמונה שערי חובה ותצטרך לשפר את ההגנה כדי להתמודד באופן יותר מכובד בפרמיירליג. גריידי דיאנגנה הפתיע את אברטון עם שער יתרון בדקה ה-10, אבל דומיניק קלברט-לווין שנמצא בכושר מצוין השווה בדקה ה-31. רק לפני ההפסקה, חאמס רודריגס כבש שער בכורה באנגליה והשלים מהפך. ווסט ברום הסתבכה בסיום המחצית הראשונה, כשקיירן גיבס ראה כרטיס אדום ואחריו גם המאמן סלאבן ביליץ'.

מתאוס פריירה עוד איזן שוב בדקה ה-47 עם כדור חופשי נפלא, אך תוך שבע דקות מייקל קין החזיר לכחולים את היתרון ובדקה ה-62 קלברט-לווין הבקיע את השני שלו, שקבע 2:4. ארבע דקות לאחר מכן, החלוץ הלוהט השלים שלושער שחתם את תוצאת הסיום.

שער בכורה בפרמיירליג | Nick Potts – Pool/Getty Images

לידס יונייטד – פולהאם 3:4

הקבוצה של מרסלו ביילסה הותירה טעם של עוד אחרי ששיחקה מעולה באנפילד אך לבסוף נכנעה 4:3 במחזור הפתיחה. כעת, העולה החדשה השיגה ניצחון בכורה העונה, הפעם עם 3:4 משלה. אין ספק שההתקפה עובדת אבל מה יהיה עם ההגנה? בחלוף שני מחזורים יש לה כבר שבעה שערי זכות. רודריגו עדיין לא כבש שער בכורה במועדון אך המארחת הסתדרה גם בלעדיו.

כבר בדקה החמישית עלתה לידס ליתרון. פולהאם לא הסתדרה עם כדור קרן מצד ימין, הלדר קוסטה המתין בפינה הרחוקה ושלח פצצה לרשת, 0:1. היתרון החזיק מעמד עד לדקה ה-34 כאשר אלכסנדר מיטרוביץ' (פתח על הספסל במחזור הפתיחה) השווה בפנדל בבעיטה חזקה, 1:1. זה היה גם שערו ה-50 של החלוץ במאה הופעות בפולהאם.

אולם, ארבע דקות לסיום המחצית השיגה לידס פנדל משלה לאחר שפטריק במפורד נדחף קלות ידי ג'ו בראיין, מתאוש קליך שלח את השוער לפינה אחת וגלגל בקלות למרכז השער. המארחת ירדה להפסקה ביתרון 1:2 על אף שהאורחת החזיקה יותר בכדור (54%) ואיימה יותר על השער (שישה ניסיונות לעומת שלושה של לידס).

הלדר קוסטה ופטריק במפורד חוגגים | OLI SCARFF/POOL/AFP via Getty Images

פטריק בנפורד כבש מחזור שני ברציפות ולידס עם שלושה שערים שוב. בדקה ה-50 הוא קיבל מסירת עומק מצוינת מקליך וסובב באלגנטיות לפינה הרחוקה, 1:3. בדקה ה-57 קוסטה השלים צמד עם בעיטה נהדרת אחרי בישול יפה של בנפורד. נגמר? תחשבו שוב.

מבול השערים לא הסתיים כאן, רחוק מזה, והרבה אמונה מצד האורחת הביאה לדרמה בדקות האחרונות. בדקה ה-63 פולהאם צימקה כשהריסון רייד בעט שטוח לפינה. כעבור ארבע דקות פולהאם כבשה שוב כשמיטרוביץ' השלים צמד בנגיחה, אך לא הייתה מסוגלת ליותר מזה.

שחקני לידס חוגגים | OLI SCARFF/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי