ארטטה: "אוזיל? אתם רואים אותנו כרגע, אני בוחר את הטובים ביותר"

ארסנל המשיכה את פתיחת העונה המצוינת שלה עם 0:2 על לסטר, ועל אף שבעה שינויים בהרכב הגרמני לא שותף. המאמן שלח מסר לעבר הקשר: "רוצים להמשיך להשתפר ולהתחרות טוב יותר". על המשחק באנפילד: "הקשה באירופה"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

בזמן שלא ממש לקחו אותה יותר מדי ברצינות לקראת 2020/21, ארסנל המשיכה את פתיחת העונה המצוינת שלה כשגברה 0:2 על לסטר בחוץ בסיבוב השלישי בגביע הליגה. זו הפעם ה-17 מ-18 השנים האחרונות בה הקבוצה מדלגת על השלב הראשון. כמו כן, התותחנים קטעו רצף של שלושה הפסדי חוץ רצופים נגד השועלים. ארסנל ניצחה בשני מחזורי הפתיחה העונה, בגביע הליגה כאמור וגם במגן הקהילה. הספק לא רע בכלל, בטח בהתחשב לעונה שעברה.

בוקאיו סאקה קיבל את הציון הגבוה מבין חבריו – 8, ועליו נכתב: "הוא בלט היטב בצד שמאל והקשה על שחקני ההגנה. הוא ממשיך לשפר את המוניטין שלו בקרב ארטטה והאוהדים". גם אדי נקטיה שכבש זכה לשבחים: "הוא הכה שוב, ארסנל הצעירה נראית הרבה יותר טוב מהנסיונות בעונה שעברה".

ייתכן והיריבה בשלב הבא תהיה ליברפול של יורגן קלופ, אותה יריבה אותה תפגוש ביום רביעי במסגרת המחזור השלישי, ושבועיים לאחר מכן תצא גם לאולד טראפורד. שלב ההוכחות של התותחנים החל. נזכיר כי ארטטה השכיל לנצח את האלופה במסגרת הליגה אשתקד וכן לזכות על חשבונה במגן הקהילה.

מסוט אוזיל | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

אתמול, על אף שבעה שינויים שביצע מיקל ארטטה ב-11 שלו, הוא לא מצא מקום לאוזיל, שלא שיחק מאז השבעה במרץ ונמצא בעונתו האחרונה במועדון. המאמן התייחס לכך: "הקבוצה מתפתחת, אתה יכול לראות את הרמה של השחקנים כרגע, זה המקום שלנו. אנחנו רוצים להמשיך להתקדם ולשחק טוב יותר ולהתחרות טוב יותר. אנחנו צריכים לשמור על זה. לא פשוט עבורי לבחור את ההרכב. אני בוחר את השחקנים שלדעתי הם הכי טובים לכל משחק. זה קשה מאוד לא רק למסוט. אני בוחר את מי שנמצא במצב הטוב ביותר".

הספרדי ניתח את החודשים הראשונים בתפקיד: "זה מדהים שהצלחנו לזכות בשני גביעים בפרק זמן כה קצר אבל מה שבאמת גורם לי להיות מרוצה מאוד – האנשים סביב, התמיכה, האנרגיה שנוצרה סביב המועדון וגם האוהדים מרגישים את זה. זה מה שנותן לי את המוטיבצייה להשיג דברים כאן. זה אתגר".

על המשחק עצמו: "באנו כדי לנצח ואני שמח שעשינו את זה, הגיע לנו. אני מרוצה מהדרך בה הצעירים מתפתחים והדרך בה שיחקנו את המשחק". על ליברפול אמר: "נגיע ביום שני למגרש אולי הכי קשה שיש, לא רק באנגליה אלא בכל אירופה, נתכונן היטב ונעשה את כל מה שאנחנו מסוגלים".

שחקני ארסנל חוגגים | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי