קנדרבה חתם בסמפדוריה, ליון פנתה לבארסה בנוגע לאומטיטי

אנטוניו קנדרבה | סמפדוריה, האתר הרשמי

שני שחקנים עזבו את אינטר: הקשר הושאל לקבוצה של ראניירי עם חובת רכישה, בחוזה עד 2024. גודין חתם בקליארי. הצרפתים רוצים להחזיר את הבלם בהשאלה. וגם: חלוץ ריאל בדרך לרומא, מנצ'סטר סיטי ובנפיקה יעשו טרייד?

(גודל טקסט)

רשמי

* אנטוניו קנדרבה עזב את אינטר: הקשר בן ה-33 הושאל לסמפדוריה עם חובת רכישה וישחק בקבוצה של קלאודיו ראניירי עד 2024. על פי דיווח של הכתב האיטלקי פבריציו רומאנו, הנראזורי יקבלו 2.5 מיליון יורו תמורתו.

* אחרי שנפרד מברצלונה, לואיס סוארס עבר את הבדיקות הרפואיות, חתם והוצג באופן רשמי באתלטיקו מדריד. החלוץ האורוגוואי כבר הספיק לערוך אימון בכורה עם הקולצ'ונרוס וזכה לקבלת פנים חמה.

* דייגו גודין, שעבר רק לפני כשנה מאתלטיקו מדריד לאינטר, עזב את הנראזורי וחתם רשמית בקליארי עד לסיום עונת 2022/23. הבלם האורוגוואי בן ה-34 היה נחשב עד לא מזמן לאחד הטובים בעולם, וכעת ישתף פעולה עם ג'ובאני סימאונה, בנו של דייגו סימאונה, אשר הדריך אותו במשך תשע שנים באתלטיקו.

* רכש חדש למונאקו: הקבוצה מהנסיכות השאילה לעונה ללא אופציית רכישה את קשרה האחורי הצעיר והמוכשר של בנפיקה, פלורנטינו לואיס, תמורת 1.5 מיליון יורו.

* נמצא המחליף לוודאט מוריקי בפנרבחצ'ה: אז ערן זהבי כבר לא יצטרף לטורקים, אבל החלוץ שהגיע כדי למלא את החלל של הקוסוברי שנמכר ללאציו הוא מ'בוואנה סמאטה. החלוץ שאסטון וילה רכשה מגנק בינואר יגיע בהשאלה לפנר, לה תהיה אופציית רכישה.

* רכש מסקרן למארסיי. הקבוצה הצרפתית שילמה 12 מיליון יורו לאתלטיקו טרס פאסוס הברזילאית כדי להחתים את הכישרון בן ה-18 לואיס הנריקה. שחקן הכנף הצעיר חתם עד חוזה ארוך עד לסיום עונת 2024/25.

שמועות

* ב"ל'אקיפ" נטען כי ליון פתחה במגעים מול ברצלונה במטרה להחזיר את סמואל אומטיטי בהשאלה. כזכור, הבלם עבר לקטלוניה מליון ב-2016.

* מנצ'סטר סיטי במשא ומתן עם בנפיקה ומעוניינת לצרף את הבלם רובן דיאס, בעסקה שמוערכת בכ-60 מיליון יורו ותכלול מעבר של ניקולאס אוטמנדי ל"נשרים" מליסבון.

* על פי הדיווחים, ברצלונה עושה "צעדים אחרונים" לסיום עסקת סרג'יניו דסט מאייאקס. עדיין לא הושגו הסכמות סופיות עם אלופת הולנד ובאיירן מינכן עדיין במירוץ, אך המגן הימני אמור להגיע לבלאוגרנה ולהחליף את נלסון סמדו שעבר לוולבס.

* סמי חדירה יעזוב את יובנטוס בימים הקרובים. הקשר הגרמני בן ה-33 מחזיק בחוזה עד לסיום העונה, אך הגיע להסכמות עם המועדון ויקבל העברה חופשית.

* אתלטיקו מדריד נמצאת במגעים עם ארסנל להחתמת לוקאס טוריירה, זה ידוע, אך הקולצ'ונרוס לא מעוניינים לשחרר את תומאס פארטיי שיעשה את הדרך ההפוכה לתותחנים. עסקת טוריירה, אשר מיקל ארטטה לא מעוניין בו, טרם סוכמה, מכיוון שארסנל רוצה למכור אותו ואתלטיקו הגישה בינתיים הצעת השאלה, כשהיא מנסה למכור את הקטור הררה בכדי להוציאה לפועל.

סמי חדירה
סמי חדירה | AFP

* אברטון פתחה במגעים עם ברצלונה במטרה להחתים את הבלם ז'אן-קלר טודיבו. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי הגישה הצעת השאלה עם אופציית רכישה בסך 18 מיליון יורו, אך בארסה מעוניינת בהעברה קבועה בכדי לרכוש את אריק גרסיה ממנצ'סטר סיטי.

* נמשכות השיחות בין מנצ'סטר יונייטד לפורטו בנוגע לרכישתו של המגן השמאלי, אלכס טלס. בסביבת השחקן משוכנעים שהמועדון הפורטוגלי יסכים לשחררו בכ-25 מיליון יורו.

* החלוץ הסורר מריו באלוטלי קרוב לחתימה בגנואה, כך מדווח ה"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי. הוא צפוי לחתום על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

מריו באלוטלי | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

* בורחה מיוראל, חלוצה בן ה-23 של ריאל מדריד, אשר הושאל בעונה הקודמת ללבאנטה, סיכם את תנאיו ברומא, כך מדווח באיטליה. עם זאת, שני המועדונים עדיין לא הגיעו לסיכום על דמי ההעברה. כמו כן, צוין כי מיוראל עשוי לחתום על חוזה חדש אצל הבלאנקוס ולעבור בהשאלה, אבל בכל מקרה נראה שזה עניין של זמן עד שיימצא המתווה והחלוץ ימצא את עצמו במדי הג'אלורוסי.

* אחרי שהחתימה את אדוארד מנדי, צ'לסי מחפשת קבוצה לקפה ארסיבלאגה המאכזב, כך מדווח באנגליה. מכירה לא אפשרית ככל הנראה כי אף קבוצה לא תשלם על השוער את הסכומים שהבלוז הוציאו עליו, אך פרנק למפארד מעוניין להשאילו, להשתמש במנדי כשוער הראשון ובווילי קבאז'רו כגיבוי.

קפה אריסבלאגה | MICHAEL REGAN/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי