כבר לא מושלמת: לסטר הפסידה 3:0 בבית לווסטהאם

השועלים נעצרו בבית נגד הפטישים. דווקא לאחר הניצחון האדיר על מנצ'סטר סיטי, הקבוצה של רודג'רס ספגה מאנטוניו, פורנאלס ובאוון הפסד בכורה לעונה. שני בישולים לקרסוול. סאות'הפטון ניצחה 0:2 את ווסט ברומיץ'

קבוצות: לסטר ווסטהאם
(גודל טקסט)

לאחר התיקו של מנצ'סטר סיטי אצל לידס אמש (שבת), משחקי המחזור הרביעי בליגה האנגלית המשיכו גם הער. במשחקים המוקדמים, לסטר הפסידה 3:0 לווסטהאם, כאשר במקביל סאות'המפאטון ניצחה 0:2 את ווסט ברומיץ'.

לסטר – ווסטהאם 3:0

פתיחת העונה המושלמת של לסטר נעצרה היום רשמית. אחרי ה-2:5 המרשים אצל מנצ'סטר סיטי, הרבה אנשים הימרו כי השועלים ימשיכו את הכושר הנהדר גם במשחק הבית הקרוב נגד האורחת מלונדון, שהגיעה עם עוזר המאמן אלאן אירווין על הקווים, ולאחר שהשיגה נקודות ראשונות לעונה רק במחזור שעבר עם 0:4 מפתיע על וולבס.

אבל תחזיות לחוד ומציאות לחוד, והמשחק היום באצטדיון "קינג פאוור" היה שייך לפטישים בלבד. זה התחיל כבר בדקה ה-14 כשארון קרסוול סידר למיקאיל אנטוניו נגיחה קלה ושער שני העונה בליגה. בדקה ה-34 קרסוול בישל פעם נוספת, הפעם לפבלו פורנאלס שהכפיל את התוצאה. בדקה ה-83 פורנאלס נכנס לנעלי המבשל, מסר לג'רוד באוון והאנגלי בן ה-23 נעץ את השלישי ברשת של קספר שמייכל.

פבלו פורנאלס חוגג | Arfa Griffiths/West Ham United FC via Getty Images

סאות'המפטון – ווסט ברומיץ' 0:2

ווסט ברומיץ' ידעה היטב שעונת החזרה לפרמיירליג תהיה קשה מאוד, ונראה שהקבוצה של סלאבן ביליץ' תיאבק בשיניים על כל נקודה העונה. כזכור, במחזור שעבר היא הובילה 0:3 מפתיע מאוד נגד צ'לסי, אך בסוף איבדה את היתרון הגדול וסיימה ב-3:3. סיפור המשחק הערב היה שונה מאוד וסאות'המפטון הגיעה במטרה ברורה וזה להמשיך את המומנטום שלה אחרי שהשיגה ניצחון ראשון בליגה במשחק הקודם נגד ברנלי.

מוסא דג'נפו, הקשר בן ה-22 ממאלי, התכבד בדקה ה-41 בשערו הראשון לעונה. למרות ניסיונות חזרה של האורחת במהלך המחצית השנייה, אוריאול רומאו הגיע נהדר להרמה של סטיוראט ארמסטורנג, ועם בעיטת יעף אקרובטית חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-69.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי