דיווח: יונייטד פנתה לפוצ'טינו. קבאני: כבוד אמיתי להגיע לכאן

לפי "דיילי סטאר", נציגים מאולד טראפורד שאלו את נציגי המאמן שכרגע מחוסר העבודה האם יהיה מעוניין בג'וב, המנכ"ל אד וודוורד מתנגד לזעזוע כרגע. החלוץ שהצטרף: "עבדתי קשה, להוט לייצג את המועדון המדהים הזה"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד רשמה הפסד חסר תקדים ביום ראשון האחרון כשהובסה 6:1 בבושת פנים על ידי טוטנהאם באולד טראפורד. בתקשורת האנגלית חושבים שכיסאו של המאמן אולה גונאר סולשיאר מתנדנד. לפי הדיווחים ב"דיילי סטאר", בכירים במועדון פנו לנציגי מאוריסיו פוצ'טינו ושאלו האם הוא מעוניין בתפקיד.

"לא מעט שאלות עולות לגבי היכולת של סולשיאר כמאמן על אף שסיים שלישי אשתקד", נטען ב"דיילי מייל", לפי הדיווח, בכירים בהנהלת הקבוצה דורשים תוצאות טובות יותר מהנורבגי, אך המנכ"ל אד וודוורד כרגע מעדיף לתת לו הזדמנות להמשיך והגעתו אינה מיידית אלא רק כמחליף פוטנציאלי. גם העובדה שאוהדי יונייטד כיוונו אצבע מאשימה לעבר ההנהלה על כך שלא הצליחה להחתים את ג'יידון סאנצ'ו או בלם בעל שיעור קומה – משחקת לטובתו של המנג'ר.

פוצ'טינו, שכבר היה מועמד להגיע למועדון בעבר, חסר עבודה מאז פוטר מהספרס לפני 11 חודשים והוא ממתין לאתגר הבא שלו. כמובן שאי אפשר לשכוח איך הפך את טוטנהאם לחברה קבועה בטופ4 והגיע איתה לגמר ליגת האלופות בעונת 2018/19.

אולה גונאר סולשיאר. צריך לדאוג? | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

בינתיים, הקבוצה של סולשיאר סיימה את חלון ההעברות בצורה מוצלחת כשצירפה שלושה שחקנים: אדינסון קבאני יעמיק את האפשרויות בחוד ההתקפה וכן הגיעו גם המגן השמאלי אלכס טלס וקשר הכנף אמאד טראורה בן ה-18 והוא יצטרף בינואר.

קבאני, מלך שערי פריז סן ז'רמן בכל הזמנים, שחווה עונה לא קלה אשתקד ולמעשה לא שיחק מאז חודש פברואר, אמר לאחר מכן: "מנצ'סטר יונייטד היא אחד המועדונים הגדולים בעולם ולכן זה כבוד אמיתי להיות כאן. עבדתי קשה מאוד בחופשה ואני מרגיש להוט להתחרות ולייצג את המועדון המדהים הזה. אני יודע שיש לקבוצה קהל מדהים ותומך ולא יכול לחכות לחוויה של אולד טראפורד".

עוד אמר החלוץ בן ה-33: "אני מצפה להמשיך לכתוב את הסיפור הקטן שלי בתוך ספר הכדורגל ואני יודע שאשאר כמו שאני עם הרבה עבודה, עבודה ועבודה. קיימתי שיחות עם המנג'ר וזה הגביר את הרצון שלי להגיע".

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני. להוט לשחק באולד טראפורד | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

סולשיאר עצמו אמר: "קבאני הוא מקצוען אולטימטיבי, שחקן מנוסה שתמיד נותן הכל עבור הצוות שלו ואנחנו שחקנים להחתים שחקן בקליבר שלו. המספרים שלו בקבוצותיו ובנבחרת מדברים בעד עצמם. הוא יביא אנרגיה, כוח, מנהיגות ומנטליות גדולה לסגל, אבל הכי חשוב – הוא יביא שערים. לשחקנים הצעירים שלנו תהיה הזדמנות ללמוד מאחד מכובשי השערים הבכירים באירופה בעשור האחרון. הוא יודע מהן הציפיות ממנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי