איביץ' מרוצה: "אנחנו לומדים לנצח בכוח"

ולדימיר איביץ'. פתיחת עונה טובה | Adam Davy/PA Images via Getty Images

ווטפורד גברה 1:3 על בלקבורן והעפילה למקום השלישי, המאמן שבע רצון: "חסרים לנו שחקנים עדיין ועמדנו במשימה, אבל העונה הזו עוד ארוכה. כשאתה יורד ליגה יש לך מטרה אחת ברורה". היריבה הבאה: בורנמות'

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)

ולדימיר איביץ' ממשיך להרשים בעונת הבכורה שלו בכדורגל האנגלי. ווטפורד השיגה אתמול (רביעי), ניצחון ביתי 1:3 על בלקבורן והיא מדורגת במקום השלישי עם 13 נקודות מששת מחזורי הפתיחה, בשוויון נקודות עם השנייה בטבלה בריסטול סיטי שתעפיל אוטומטית לפרמיירליג. עד עתה הסרבי, אקס מכבי תל אביב, הסתפק בדרך כלל ב-0:1 סולידי, ובמשחקם אמש סיפקו "הצרעות" משחק מהנה.

צפו בתקציר: 1:3 לווטפורד על בלקבורן

הסרבי, שנאלץ להתמודד עם סגל קצר במיוחד, כבר גרף מחמאות מהמועדון. מבין שחקניו מי שבלט במיוחד הוא הברזילאי ז'ואאו פדרו בן ה-19, השחקן הצעיר ביותר בסגל. פדרו היה בין המבקיעים, וכך גם טום קלברלי. שער עצמי של לניהאן בדקה ה-49 חתם את תוצאת המשחק. השוער בן פוסטר הצטיין אף הוא כשהדף פנדל. "ווטפורד המשיכה את פתיחת העונה המרשימה שלה, אם כי הניצחון הושג בעיקר בזכות הברק של פוסטר בין הקורות", נכתב ב-"BBC". "פדרו מהווה איום מתמיד על ההגנות", החמיאו לשחקן הצעיר.

לאחר המשחק אמר איביץ': "אנחנו יכולים להיות מרוצים משלוש הנקודות אך אנחנו יודעים שעוד דרוש שיפור בחלקים רבים במשחק שלנו, במיוחד בהחזקת הכדור. בלקבורן גרמה לנו לעבוד קשה מאוד, הם יצרו מצבים. בן פוסטר עצר פנדל ורשם עוד שלוש-ארבע הצלות ונתן לנו ביטחון בשלב קריטי במשחק".

איביץ' גם התייחס לכוכביו הצעירים, איסמעילה סאר שירד עם הקבוצה וחוזר גם אחרי קבוצות צמרת בפרמיירליג וכן פדרו, הברזילאי בן ה-19 שנרכש מפלומיננזה בינואר שעבר ובמאזנו שלושה שערים בשישה מחזורים: "איסמעילה עשה עבודה מעולה, הוא שחקן איכותי שיכול לתת לנו המון. הוא שחקן שיכול לשנות משחקים ועד כה לא השתמשנו בו הרבה כדי לא לסכן אותו, אבל השערים שלו עוד יגיעו. הוא צריך להיות סבלני ולעבוד קשה. גם פדרו ודומינגוס קינה הם שחקנים צעירים שצריכים להמשיך לעבוד קשה ולא לחשוב על השערים, הם יגיעו מעצמם. אסור להם לדחוף את עצמם להבקעת שערים, אלא לעבוד קשה למען הצלחת הקבוצה.

ולדימיר איביץ' | Adam Davy/PA Images via Getty Images

המשך העונה: "פתיחת העונה שלנו טובה, אבל העונה בצ'מפיונשיפ עוד ארוכה. כרגע יש 16-17 שחקנים כשירים ואנחנו מחכים לשחקנים שיחזרו מפציעות ויעזרו לנו. כשאתה נופל מהליגה הבכירה, יש לך מטרה אחרת לגמרי אנחנו לומדים איך לנצח משחקים בכל מחיר למרות שהסגל שונה מאוד מהעונה שעברה".

כעת, ווטפורד מתחילה רצף אכזרי של חמישה משחקים תוך שבועיים. ביום שבת (14:25, שידור ישיר בספורט1) היא תפגוש את בורנמות' הרביעית בטבלה בקרב בין שתי אלו שירדו אשתקד ורוצות לחזור לליגה הבכירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי