פברגאס: "ווילשר היה יכול לככב בריאל מדריד ובברצלונה"

ג'ק ווילשר, ססק פברגאס | David Price/Arsenal FC via Getty Images

שחקן מונאקו דיבר בראיון על הקשר האנגלי, ששיתף איתו פעולה בארסנל ונותר כעת ללא קבוצה: "הוא אחד השחקנים הכי מוכשרים שפגשתי, הוא היה יכול להיות אגדה בכדורגל הבריטי". וגם: מה דעתו על ארטטה?

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

בגיל 28 ג'ק ווילשר, אחד הכדורגלנים הכי מבטיחים של הכדורגל האנגלי במאה ה-21, נותר ללא קבוצה. הקשר קיבל הזדמנות במדי ארסנל והפך לשחקן הרביעי הצעיר בתולדות הפרמייירליג וכעבור שתי עונות גם זכה להופעת בכורה במדי נבחרת שלושת האריות, אבל סדרת פציעות וחוסר יציבות גרמו לכך שאף קבוצה באנגליה לא הייתה מוכנה להמר עליו.

חברו לקבוצה לשעבר, ססק פברגאס ששיתף עמו פעולה בארסנל דיבר ב'דיילי מייל' על הקריירה של הקשר הדועך והסביר את גודל הפספוס: "ג'ק היה מוכשר להפליא, אחד הכי מוכשרים ששיחקתי איתו אי פעם. הוא היה רק בן 16 כשהגיע להתאמן לאיתנו לראשונה ואמרתי לעצמי 'וואו, הבחור הזה חזק מאוד ובכושר'. זו בושה גדולה מה שקרה לו. הוא היה יכול להיות אגדה בכדורגל האנגלי".

"תמיד דיברנו בקבוצה על איך שחקנים בריטים יסתגלו לקבוצות אירופיות. אני האמנתי שווילשר הוא אחד הבודדים שהיו יכולים לככב בריאל מדריד או בברצלונה. אותו דבר גם לגבי ארון ראמזי וגארת' בייל, שללא הפציעות היו יכולים לעשות הרבה יותר". פברגאס ציין בהמשך כי למרות הפציעות של שחקן הכנף של טוטנהאם, בייל עבר קריירה מפוארת, וגם בן ארצו הצליח להשתלב היטב ביובנטוס.

הקשר סיכם ודיבר על השינוי שעבר על ארסנל מאז הגעתו של מיקל ארטטה: "אני חושב שהוא עושה עבודה טובה. השחקנים מוקסמים מהדרך שלו, באופן בו הוא שינה את האימונים ואת ההכנה למשחקים. אני אוהב את הרעיונות שלו ואני שומע עליו רק דברים חיוביים".

ג'ק ווילשר
ג'ק ווילשר | Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי