חמישה שחקני מנצ'סטר סיטי נדבקו, אבל מנדי ערך מסיבה בביתו

בנג'מין מנדי | Matt McNulty - Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

כ-48 שעות אחרי שנדחה המפגש מול אברטון בעקבות התפרצות נגיף קורונה בקבוצה, המגן הפר את ההנחיות ועל פי "הסאן" גם ניסה להזמין נערות ליווי בחג המולד. צפוי להיענש בחומרה: "הוא מטומטם"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

בנג'מין מנדי הגיע למנצ'סטר סיטי ב-2017 בקול תרועה רמה והיו מי שציפו שבמהרה הוא יהפוך למגן השמאלי הטוב בעולם, אלא שבשלוש שנים וחצי באנגליה הוא מצא את עצמו בעיקר משתקם מפציעות ומסתבך בעבירות משמעת. בשבועות האחרונים הוא כשיר, אבל ייתכן שהפרת המשמעת האחרונה תעלה לו ביוקר ובישיבה ממושכת ביציע.

בסך הכל 48 שעות אחרי שהמשחק בין מנצ'סטר סיטי לאברטון נדחה בעקבות התפרצות נגיף קורונה בקבוצה, שכידוע גם הערב נגד צ'לסי (החל מ-18:15 בשידור ישיר בספורט2) תיאלץ להסתדר ללא קייל ווקר, גבריאל ז'סוס ועל פי השמועות גם ללא השוער אדרסון, ז'ואאו קנסלו ופראן טורס שנדבקו גם כן, דווח ב"הסאן" כי המגן הצרפתי ארגן מסיבה בביתו והודה בהפרת הנחיות.

מנדי הזמין אליו אורחים לחגוג את השנה האזרחית החדשה ועל פי "הסאן" גם מספר ימים קודם לכן, ערב ה"בוקסינג דיי" (26.12) אף ניסה להזמין לביתו נערות ליווי. למעשה, מנדי הודה שלמסיבה בביתו הוזמנו על ידו רק אחיינית שלו, החברה שלו וקרוב משפחה נוסף, אלא שהם הזמינו אורחים נוספים וגם שף פרטי נכח במקום. בסיטי גם התקוממו מהעובדה שבזמן המסיבה מנדי צייץ בטוויטר: "תשמרו על עצמכם ועל הקרובים אליכם", בזמן שהוא מפר את ההנחיות.

עוד לפי "הסאן", ב-1.1 שלוש נשים נצפו מחוץ לביתו בשעה 6 בבוקר ושלוש נוספות כשעה לאחר מכן, אולם המגן התעקש שכלל לא הכניס אותן לביתו. "היה המון רעש עד השעות הקטנות של הלילה", צוטט אחד משכניו בעיתון, "שמענו צרחות של נשים שנהנות במסיבה. בחצות היה אפילו מופע זיקוקי דינור שנמשך עשר דקות. הוא פשוט מטומטם שמפר את החוקים באופן בוטה". במנצ'סטר סיטי אישרו שהמגן הודה בהפרת הנחיות וחוקרים את האירוע, שעשוי להסתיים עבור הצרפתי בעונש קשה במיוחד.

בנג'מין מנדי במסיבה | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי