בשלישי בספורט2: יונייטד תעלה לפסגה לראשונה מאז 2017?

נקודה אחת נגד ברנלי תספיק לשדים האדומים לחלוף על פני ליברפול בטבלה. סולשיאר לא מתרגש מהמעמד ("עדיין לא הגענו לאמצע העונה") וטען כי פוגבה, שואו ולינדלוף בספק. וגם: קלברט-לווין מחוץ לסגל אברטון בוולבס

(גודל טקסט)

אחרי מחזור גביע מותח שהניב כהרגלו לא מעט הפתעות, הפרמיירליג חוזרת מחר (שלישי) בכל הכוח עם שלושה משחקים מרתקים. שפילד יונייטד וניואקסל יפתחו את המחזור ה-18 בקרב תחתית לוהט (19:50, שידור ישיר בספורט2), אברטון תתארח אצל וולבס (22:05, שידור ישיר בספורט1) והדובדבן שבקפצת יגיע דווקא במשחק ההשלמה של המחזור הראשון בין ברנלי למנצ'סטר יונייטד (22:05, שידור ישיר בספורט2) כשבסיומו השדים האדומים עשויים לעלות לפסגה.

ברנלי – מנצ'סטר יונייטד (שלישי, 22:05, שידור ישיר בספורט2)

אף אחד לא תיאר לעצמו שהקבוצה שתסיים בפסגה בתום הסיבוב הראשון זו תהיה מנצ'סטר יונייטד אך מחר החבורה של אולה גונאר סולשיאר יכולה לחלוף על פני ליברפול אם תלחץ נקודה בטרף מור. בוודאי כעת אתם תוהים לעצמכם מתי פעם האחרונה יונייטד העפילו לפסגה וזה לא כל כך רחוק כמו שנראה לכם.

מאז שסר אלכס פרגוסון לקח את האליפות האחרונה בשנת 2013, לואיס ואן חאל לעלות לפסגה בספטמבר 2015, אך הצליח לשמור עליו לשבוע אחד בלבד. אחרי ההולנדי גם ז'וזה מוריניו הוביל את השדים האדומים למקום הראשון וזאת לאור פתיחה מוצלחת בעונת 2017/18. לעומת ואן חאל 'המיוחד' הצליח להישאר במקום הראשון לאורך ארבעה מחזורים, אבל היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי הייתה בלתי ניתנת לעצירה ושברה את שיא הנקודות בפרמיירליג, לכן במקרה הזה ניתן לעשות לקבוצה למוריניו.

ז'וזה מוריניו
מאז 2017 מנצ'סטר יונייטד לא העפילה לפסגה. ז'וזה מוריניו | AFP

לקראת המשחק נגד ברנלי, סולשיאר סיפק עדכון לגבי מצב הפצועים: "אני מקווה שהפצועים (ויקטור לינדלוף, לוק שואו ופול פוגבה) יהיה כשירים למשחק מול ליברפול ביום ראשון הקרוב, אני לא בטוח אם יהיו כשירים לברנלי. את זה נצטרך לראות באימון המסכם".

על האפשרות להעפיל לפסגה: "אנחנו אפילו לא באמצע העונה, אני מרגיש שכל משחק בפרמיירליג הוא מבחן. ווטפורד, ברנלי, ליברפול ופולהאם – כל אחד מהם הוא מבחן אחר וחשוב עבורנו. איש לא זוכר איך נראית הטבלה ב-12 בינואר".

מנגד ברנלי שמארחת את המשחק, לא מתכוונת לעשות חיים קלים לשדים האדומים. הקבוצה של שון דייץ' שעלתה מעל הקו האדום תחסר את ג'יי רודריגס, צ'ארלי טיילור ודווייט מקניל. לעומת זאת יוהאן גודמונדסון צפוי לחזור אחרי היעדרות של חודשיים.

אולה גונאר סולשיאר, פול פוגבה | Shaun Botterill/Getty Images

וולבס – אברטון (שלישי, 22:05, שידור ישיר בספורט1)

למרות מצבם של הזאבים בטבלה, המפגש בוולברהמפטון הוא ללא ספק המעניין ביותר שהליגה האנגלית יכולה לספק לנו מחוץ למועדון הטופ 6. אברטון שנמצאת ערב המחזור במקום השישי, יכולה במקרה של ניצחון להיצמד ללסטר השלישית, בעוד המארחת ששקועה במקום ה-13 יודעת שהיא חייבת להשיג נקודות בהקדם על מנת לשמור על הסיכויים להעפיל לאירופה.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אישר המאמן קרלו אנצ'לוטי כי מלך שערי הקבוצה דומיניק קלברט-לווין, יחמיץ את המשחק בשל פציעה בשריר הירך האחורי, כאשר גם רישארליסון בספק. לעומתם ג'ורדן פיקפורד חזר להתאמן ואמור לפתוח. הקשר הברזילאי אלאן, ימשיך להיעדר. אצל וולבס החלוץ פאביו סילבה בן ה-18 צפוי להמשיך בחלק הקדמי של נונו אספיריטו סנטו.

פרד מול דומיניק קאלברט לווין | Paul Ellis/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי