הוציא אותה מהבוץ: דוסון העלה את ווסטהאם שלב עם שער דרמטי

במשחק ששוחק בתנאי מזג אוויר קשים, הבלם הציל את "הפטישים" ממבוכה נגד סטוקפורט קאונטי מהליגה החמישית וקבע 0:1 בדקה ה-84, בדרך לשלב 32 האחרונות. בסיבוב הבא: מנצ'סטר יונייטד נגד ליברפול

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)

הסיבוב השלישי בגביע האנגלי נמשך הערב (שני) עם משחק שהסתיים בצורה דרמטית במיוחד. ווסטהאם ניצלה ממבוכה גדולה והדיחה את סטוקפורט קאונטי מהליגה החמישית, בזכות שער של הבלם קרייג דוסון בדקה ה-84.

החורף הקשה בבריטניה השפיע לא מעט על תנאי המגרש, כאשר הפך בעיקר למשטח בוץ. ייתכן כי זה מה שעצר את הקבוצה של דייויד מויס, מעבר לעובדה שהמנג'ר עלה להתמודדות עם הרכב משני. בסופו של דבר, כאמור, דוסון כבש בנגיחה את שער הניצחון ושלח את "הפטישים" לשלב 32 האחרונות.

בהמשך לכך, הגרלת הסיבוב הבא נערכה היום וסיפקה לנו קרב ענקיות מסקרן ביותר: מנצ'סטר יונייטד תארח את ליברפול ב-23 בינואר, מה שכמובן אומר כי אחת משתי הקבוצות עם הכי הרבה תארי אליפות תודח כבר בשלב מוקדם מאוד. מנצ'סטר סיטי תשחק בחוץ נגד צ'לטנהאם מהליגה הרביעית, טוטנהאם תתארח אצל וויקומב, צ'לסי תפגוש את לוטון בסטמפורד ברידג', אברטון תארח את שפילד וונסדיי ולסטר תצא למשחק אצל ברנטפורד מצמרת הליגה השנייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי